ایجاد ۴۸ هزار شغل در پایتخت با ۲۰ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی

تهران بزرگ - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به کسب رتبه نخست این استان در جذب تسهیلات مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال، گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی جذب و ۴۸ هزار شغل ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محمد علیمهری روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه اشتغال استان تهران، اظهار کرد: در این جلسه، وضعیت حوزه اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی استان تهران با حضور مسئولان و متولیان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیشترین ایجاد اشتغال کشور، در ۶ ماه ابتدایی سال جاری در این استان محقق شده است، گفت: در همین راستا ۴۸ هزار اشتغال ایجاد شده استان تهران در سامانه رصد ثبت و قابل راستی‌آزمایی است.

ایجاد ۴۸ هزار شغل در پایتخت با ۲۰ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران در تعهد ایجاد اشتغال نسبت به سایر استان‌ها موفق‌تر عمل کرده است، افزود: استان تهران در حوزه ثبت تعهد اشتغال، رتبه اول را به دست آورد. البته حوزه مشاغل خانگی در این استان یک موضوع راهبردی و قابل پیگیری است و در سالیان گذشته، استان تهران همچنان موفق به کسب رتبه اول در حوزه مشاغل خانگی شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران در جذب تسهیلات مشاغل خانگی نیز رتبه دارای نخست کشور است، اظهار کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری و پس از ابلاغ تسهیلات بیش از ۲۰ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی استان تهران تسهیلات جذب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha