استاندار خوزستان: رژیم جنایتکار صهیونیستی هیچگاه نمی‌تواند مانع ادامه راه مقاومت باشد

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله گفت: جنایت های تروریستی این رژیم هیچگاه نمی تواند مانع ادامه راه مقاومت و شهدای آن باشد.

علی اکبر حسینی محراب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه با هدف ضربه به محور مقاومت و شهادت دبیرکل حزب الله را می توان اقدامی بزدلانه و از روی فلاکت دانست.

وی سید حسن نصرالله را اسطوره و مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: خدمات و تلاش های این شهید مقاومت در دفاع از ملت مسلمان به ویژه در لبنان و فلسطین برکسی پوشیده نیست.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی تواند با چنین اقدامات کور و بزدلانه ای مانع از ادامه مسیر مقاومت و شهدای آن شود ادامه داد: آزادی قدس شریف و نابودی اسراییل جنایتکار قطعا با شتاب بیشتری همراه خواهد شد.

حسینی محراب تصریح کرد: فرآیند و مسیر مقاومت و حزب الله لبنان همواره همان سخن سید حسن نصرالله است که گفته بود؛ «بکشید ما را؛ باز دست از قدس برنمی‌داریم».

به گزارش ایرنا، مردم اهواز امشب شنبه ساعت 21 در محکومیت اقدامات تروریستی اقدامات رژیم سفّاک صهیونیستی ضمن بزرگداشت بزرگداشت شهدای مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله دبیرکلّ حزب الله لبنان و همراهان وی در مصلّی امام خمینی(ره) اهواز تجمع خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

درپی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

ایشان فرمودند: همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت تاکید کردند: امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha