۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85614623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس مرکز بهداشت: بیش از ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در یزد پلمب شد

یزد- ایرنا- رئیس مرکز بهداشت یزد با بیان اینکه تمامی افراد شاغل در مراکز تهیه و توزیع باید دارای کارت تندرستی و گواهی آموزش بهداشت اصناف داشته باشند، از پلمب بیش از ۱۰۰ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی در ۲ گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از روابط عمومی شبکه بهداشت یزد، " سید علی اکبر موسوی "با اعلام این خبر افزود: تلاش های مرکز بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط در راستای سلامت آحاد مردم است که یکی از این موارد عدم اشتغال اتباع و افراد فاقد مجوز در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی است که در صورت نیاز برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه گشت‌های روزانه مشترک بین کارشناسان بهداشت محیط، نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، اداره کار و اداره اتباع با هدف ممنوعیت اشتغال اتباع فعال است، گفت: فقط در این مدت در بازدیدهای مشترک بیش از ۱۰۰ واحد صنفی با حکم قضایی پلمب گردیده و افزایش نظارت ها در ۶ ماهه دوم سال هم در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمامی افراد شاغل در مراکز تهیه و توزیع باید دارای کارت تندرستی و گواهی آموزش بهداشت اصناف باشند، گفت: اشتغال اتباع در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی طبق قانون ممنوع است، در صورت مشاهده با حکم قضایی محل پلمب خواهد شد.

موسوی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته تا کارشناسان بهداشتی در اسرع وقت رسیدگی کنند.

از جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهر یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha