حمایت گسترده و قاطع مردم ایران از عملیات وعده صادق ۲

اردبیل-ایرنا- همزمان با حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی، مردم ایران اسلامی در مناطق مختلف کشور با حضور در خیابانها و میادین از این حملات حمایت کردند و ابراز شادی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پی تداوم شرارت‌های ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی و در راستای تصحیح سوء برداشت سران این رژیم تروریست و کودک کش از قدرت و اراده ایران در دفاع از منافع مشروع خود، ساعتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدها موشک سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار داد.

در همین زمینه ساعتی قبل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای خطاب به ملت ایران اعلام کرد: "فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

بر اساس این اطلاعیه علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد ۹۰درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .

در این اطلاعیه آمده است: در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.

علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد ۹۰ درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .

طی ماهها و هفته های اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از خطوط قرمز ایران و نقض حقوق مصرح قوانین بین المللی شرارتهایی را مرتکب شده بود و خویشتن داری ایران در این مدت این رژیم را دچار سوء برداشت کرده بود. این در حالی است که مردم ایران اسلامی که طی ماه‌ها و هفته های اخیر خواستار برخورد جدی و قاطع با شرارت‌های صهیونیست‌ها را داشتند و امشب و همزمان با پرواز موشکها از آسمان مردم شهرهای مختلف ایران با حضور در خیابانها و معابر ضمن ابراز شادی از این اقدام سبزپوشان سپاه حمایت کردند.

حمله ایران به رژیم‌صهیونیستی در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود/با ایران درگیر نشوید

در همین زمینه دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور امشب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد.این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید."

شادی مردم قم از پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی/ تجمع خودجوش در حرم بانوی کرامت

بر اساس این گزارش مردم قم همزمان با پاسخ و انتقام موشکی ایران از رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و سایر فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین با حضور در خیابان و معابر شهری به جشن و شادی پرداختند.

مردم قدرشناس قم با حضور در پشت‌بام مساجد، حسینیه‌ها و منازل نوای دل انگیز تکبیر سردادند. در برخی از خیابان‌های شهر قم نیز کاروان‌های خودرویی به راه افتاده و مردم یا حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی، فلسطین، لبنان و نمادهای مقاومت اسلامی از اقدام غرورآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

مدیر حوزه های علمیه هم امشب در بیانیه ای ضمن قدردانی و حمایت حوزه های علمیه از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش علیه رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد این عملیات دل آزدگان و مظلومان جهان را شاد کرد.

در این بیانیه آمده است: خبر حمله شجاعانه، جوانمردانه و عادلانه سپاه و ارتش دلاور اسلامی که در سایه سار زعامت رشید فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام الله ظله العالی در پاسخ به نقض حریم ایران اسلامی و جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان، به رژیم سفاک، وقیح و بی آبروی صهیونیستی، دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت مند مقاومت را که مصیبت زده غم شهادت سید و سالار جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله بود، سرشار از شادی و افتخار نمود.

در این بیانیه همچنین آمده است: حوزه های علمیه با همه وجود از مسوولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می داند و از آن حمایت همه جانبه و جانانه به عمل می آورد.

بیانیه حاکی است: همه ملت شریف ایران، علما، نخبگان و جوانان، زنان و مردان ایران مصرانه از مسوولان می‌خواهند هرگونه تهدید یا عکس العمل رژیم صهیونسیتی و دولت های جنایتکار پشتیبان آن را با سنگین ترین و شدیدترین پاسخ همراه کند.

فیلم | شادی مردم کرمانشاه پس از عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی

جمعی از مردم کرمانشاه هم سه‌شنبه شب همزمان با پرواز موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه اسماعیل رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران، با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

شادی مردم لرستان در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران

مردم شهرهای مختلف استان لرستان هم با حضور در خیابان ها و معابر، از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله به سرزمین‌های اشغالی با سردادن شعارهای الله اکبر و لبیک یا خامنه ای حمایت کردند.

جمع زیادی از مردم استان با حضور در معابر و خیابان ها از این عملیات غرورآفرین ابراز خوشحالی دادند و خواستار پاسخ دندان شکن به اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

مردم لرستان با موجی گسترده از ابراز خوشحالی از این عملیات غرورآفرین و منسجم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را به مردم مظلوم فلسطین و لبنان محکوم کردند.

فیلم/مردم شهرری قبله تهران مسرور از حملات موشکی سپاه به قلب صهیونیست‌ها

امشب مردم شهیدپرور شهرستان ری هم باتجمع درمیادین و خیابانهای اصلی شهر ری نسبت به حملات سهمگین موشکی سپاه پاسداران به قلب صهیونیست ها ابراز رضایت کرده و مسرور شدند.

خادمین بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم (ع) در این حرم مطهر سه شنبه شب همزمان با آغاز عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم جنایتکار جعلی و صهیونیستی اسرائیل با هدف تحقق پیروزی رزمندگان اسلام دست به دعا و استغاثه به درگاه الهی برداشتند.

تجمع مردم همدان در حمایت از واکنش نظامی سپاه به رژیم صهیونیستی

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سه شنبه شب در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

در این اجتماع خودجوش مردمی در میدان امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان و جمعی از مسوولان استانی در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و برادر سپاهی تشکر تشکر سر داده اند.

فیلم | شادی مردم زاهدان درپی حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل غاصب

مردم شهیدپرور زاهدان هم سه شنبه شب پس از حمله موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی به صورت خودجوش در خیابان دانشگاه این شهر تجمع کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از این حمله موشکی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل ابراز شادمانی کردند.

قدردانی شهروندان یزدی از پاسخ سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی

جمعی از شهروندان دارالعباده یزد سه‌شنبه شب با تجمع در حسینیه ضمن با قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر صهیونیست‌ها، با برپایی چادر جنایات این رژیم نژادپرست و کودکش را محکوم کردند.

شهروندان دیار دارالعباده ضمن حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از جنایات رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی بر ضرورت انتقام از دشمنان اسلام و مسلمین تاکید کردند. مشابه این تجمع و تحصن در بسیاری از مناطق مختلف یزد و شهرستان های تابعه استان با حضور مردم مومن و ولایتمدار برگزار شد.

شادی مردم خوزستان از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی

در خوزستان هم جمعی از مردم اهواز پس از آغاز حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی مردم اهواز با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله و با سرد دادن فریاد «الله اکبر» و در دست داشتن پرچم ایران، ضمن حمایت از این اقدام مشروع، به شادی پرداختند.

اهوازی‌ها در این تجمع ضمن حمایت قاطع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حملات صهیونیست‌ها به غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

تجمع بزرگ مردم تهران در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی

بر اساس این گزارش جمعی از شهروندان تهرانی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ و ساعتی پس از حملات گسترده موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، با برگزاری تجمعی بزرگ در میدان فلسطین حمایت قاطع خود از پاسخ قاطع و کوبنده سپاه پاسداران را اعلام کردند.

شهروندان تهرانی با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های حزب‌الله لبنان، ارادت و تعهد خود را به شهدای مقاومت اعلام کردند.

تهرانی‌ها همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کردند.

شادی گیلانیان در پی تحقق عملیات وعده صادق ۲

مردمان دیار علویان گیلان در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده به جنایات رژیم صهیونیستی با تجمع در میادین اصلی شهرها و برآوردن فریادهای الله اکبر شادی کردند.

در شهر رشت مردم در چندین نقطه شهراز جمله پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) تجمع کردند و کسبه هم کسب و کارشان را رها کرده و در این شادی همراه با سایر اقشار شریک شده و در حمایت از این انتقام و دفاع مشروع از حاکمیت ارضی کشورمان و محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل شعار دادند.

میدان شهدای ذهاب رشت مملو از جمعیتی است که پرچم‌های ایران سرافراز، فلسطین و حزب الله را بر دستان خود به اهتزاز درآورده اند و با شعار مرگ براسراییل، مرگ برآمریکا، دیپلماسی غیرت - موشک جواب موشک و اسراییل را شکستیم -کوه اراده هستیم؛ شادی خود را از عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در انتقام از جنایت های اسرائیل از جمله در ترور و به شهادت رساندن شهیدان اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان فریاد کردند.

حمایت اردبیلی‌ها از حملات موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی+فیلم

همزمان با حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی، مردم مومن و ولایتمدار اردبیل هم با حضور در خیابان‌ها و میادین شهر با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و لبیک یا خامنه ای از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

فیلم| شادمانی مردم گلستان از حمله موشکی سپاه

مردم شهرهای گلستان از جمله گرگان و گنبدکاووس هم با حضور در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهرها از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شادی مردم کردستان پس از عملیات موشکی موفق ایران علیه اسرائیل غاصب+فیلم

مردم مناطق مختلف کردستان، سه شنبه شب پس از عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب با تجمع در میادین اصلی به جشن و شادی پرداختند.

بر اساس این گزارش مردم پس از مشاهده تصاویر غرورآفرین عملیات موفق موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،عملیات وعده صادق ۲ علیه رژیم کودک کش صهیونیستی، از رسانه‌های خبری، به خیابان‌ها آمدند.

مردم با شعار "الله اکبر"، "نیروی انقلابی تشکر تشکر" و "مرگ بر اسرائیل" قدردانی خود را از اقتدار ایران اسلامی در برخورد با متجاوز و انتقام خون مهمان شهید کشورمان" شهید اسماعیل هنیه" دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله" و فرماندهان شهید کشورمان در جبهه مقاومت اسلامی اعلام کردند.

تجمع زنجانی‌ها در حمایت از واکنش نظامی سپاه به رژیم صهیونیستی

lردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی زنجان هم سه شنبه شب پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، با حضور در میدان انقلاب این شهر به شادی پرداختند.

زنجانی‌ها، در این تجمع ضمن حمایت قاطع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حملات صهیونیست‌ها به غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و برادر سپاهی تشکر تشکر سر دادند.

مردم زنجان، با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار مرگ بر اسرائیل، بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

مشابه این تجمع و تحصن در بسیاری از مناطق مختلف زنجان و شهرستان های تابعه استان با حضور مردم مومن و ولایتمدار برگزار شد.

فیلم|شادی شبانگاهی مردم فارس در پی پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی

مردم شهرهای مختلف استان فارس سه شنبه شب در پی پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل به خیابان‌ها آمده و شادی خود را از این واکنش نیروهای نظامی ابراز کردند.

شادی مردم کرمان از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی+فیلم

امشب همچنین جمع کثیری از مردم کرمان، سه شنبه شب پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

مردم کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان و میادین اصلی این شهر با سرد دادن فریاد «الله اکبر» و در دست داشتن پرچم ایران، ضمن حمایت از این اقدام مشروع، به شادی پرداختند.

کرمانی‌ها در این تجمع ضمن حمایت قاطع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حملات صهیونیست‌ها به غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان، نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

فیلم | شادی و حمایت مردم تربت حیدریه از انجام عملیات وعده صادق ۲

مردم تربت حیدریه سه شنبه شب با تجمع در میدان مرکزی این شهر و شعارهای «سپاه انقلابی تشکر تشکر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا» شادی و حمایت خود را از انجام عملیات «وعده صادق ۲» اعلام کردند.

فیلم | شادمانی مازندرانی‌ها از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

 مردم مازندران در شهرهای مختلف این استان هم سه شنبه شب پس از شلیک موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت تل‌آویو و پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی با برگزاری تجمع و کاروان‌های خودرویی خوشحالی خود از این اقدام را نشان دادند.

شادمانی و حمایت مردم دارالمرحمه سمنان از حمله موشکی سپاه پاسداران + فیلم

امشب همچنین مردم شهرهای مختلف استان به ویژه در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به صورت خودجوش در میدان‌ها و معابر حضور یافتند و پاسخ هوشمندانه به گستاخی‌های مکرر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ستودند.

شهروندان سمنانی با شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، اعمال ضدانسانی رژیم اشغالگر را نتیجه حمایت‌های پشت پرده غرب دانستند و از این رویکرد اعلام انزجار کردند.

شهروندان در تجمع پرشور خود ادعای دروغین کشورهای غربی به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی را در مورد «حقوق بشر» پوشالی توصیف کردند و شهادت تعداد زیادی از مسلمانان و کودکان طی حمله‌های وحشیانه ماه‌های گذشته در غزه و لبنان را مصداق بی‌توجهی دنیا به حقوق بشر قلمداد کردند.

مردم شهر سمنان در تجمعی حمایت‌گرانه، اقدام سپاه پاسداران را در موشکباران اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، مصداق قدرت نظام جمهوری اسلامی دانستند. این آیین در مرکز شهر سمنان با نورافشانی همراه بود.

فیلم| زائران حرم مطهر رضوی از عملیات وعده صادق۲ حمایت کردند

حملات موشکی ایران به قلب رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از تلویزیون های حرم مطهر رضوی به صورت زنده پخش شد و زائران با شعار مرگ بر اسرائیل با تجمع در رواق امام خمینی (ره) از این اقدام سپاه پاسداران و عملیات وعده صادق۲ حمایت کردند.

فیلم | قدردانی مردم اراک از سپاه پاسداران برای موشک‌باران اسرائیل

جمعی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور اراک شامگاه سه‌شنبه به پاس قدردانی از اقتدار و عملیات موفقت‌آمیز سپاه پاسداران در موشک‌باران رژیم صهیونیستی در میدان شهدا و پیاده راه امیرکبیر اجتماع به راه انداختند.

 اجتماع کنندگان به پاس قدردانی از عملیات کوبنده و انتقام سخت سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی در میدان شهدا با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی بار دیگر خشم و انزجار خود را از این رژیم کودک‌کش نشان دادند.

در این اجتماع مردمی، مردم با سر دادن شعار "لبیک یا خامنه ای"، " مرگ‌بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا"، " سپاه پاسداران تشکر تشکر" حمایت خود را از پاسخ نظامی ایران به ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهید عباس نیلفروشان اعلام کردند.

حمایت آبادانی‌ها از حملات موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی

مردم آبادان سه‌شنبه شب همزمان با آغاز حملات موشکی کشورمان به مواضع نظامی و کلیدی اسراییل با تجمع در میدان انقلاب به شادی پرداختند.

در این تجمع پرشور مردم در حالی که تصاویر شهدای مقاومت را در دست داشتند برای اجرای موفق آمیز این عملیات لب به دعا گشودند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و برادر سپاهی تشکر تشکر سر دادند.

مردم آبادان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار مرگ بر اسرائیل، بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

فیلم | شادی مردم زنجان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

شهروندان زنجانی هم شامگاه سه شنبه با تجمع خودجوش در میدان انقلاب این شهر از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی ابراز خوشحالی کرده و فریادهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

فیلم | شادی مردم گچساران پس از عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی

جمعی از مردم گچساران سه‌شنبه شب پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه اسماعیل رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران، با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

فیلم | شادی مردم قزوین در پی حملات موشکی ایران به تل آویو

مردم استان قزوین هم پس از حملات موشکی ایران به اهدافی در تل آویو و در پاسخ به ترور ناجوانمردانه شهید هنیه و حسن نصرالله توسط رژیم غاصب صهیونیستی در میدان آزادی شادی خود را ابراز کردند.

فیلم| مردم تبریز در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس تجمع کردند

مردم تبریز هم امشب در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در میدان ساعت تبریز تجمع کردند. شرکت‌کنندگان در این اجتماع با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و حزب‌الله لبنان حمایت خود را از اقدام غرورآفرین سپاه ابراز کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کردند.

فیلم|شادمانی مردم یاسوج در پی حمله موشکی سپاه

مردم یاسوج هم امشب در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در میدان هفت تیر این شهر به شادمانی پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha