۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85615701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۶۰۰ تخته چادر به تجهیزات امدادی هلال احمر زنجان اضافه شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: یک هزار و ۶۰۰ دستگاه چادر امدادی اسکان اضطراری به منظور حفظ آمادگی بیشتر و تسریع در امر پاسخگویی به موقع و مناسب در زمان بروز حوادث و سوانح احتمالی به این استان تخصیص یافت.

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به طرح ساماندهی و استانداردسازی انبارهای امدادی هلال احمر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری همه انبارهای شعب در سطح استان به روز رسانی می شود که این طرح تاکنون در انبار امدادی مرکز استان و شهرستان طارم اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان اظهار داشت: طرح ساماندهی و استانداردسازی انبارهای امدادی هلال احمر در سایر شعب نیز در دست انجام است.

هاشمی تاکید کرد: علاوه بر این اقدامات انجام شده، آموزش و توان افزایی ویژه انبارداران در سطح استان در خصوص اخذ مجوزهای قانونی با موضوع صدور حواله های ورود و خروج اقلام، ثبت کارتها، روش چیدمان استاندارد کالا و بلوک بندی و اقدامات امنیتی نگهداشت اقلام موجود در انبارها به صورت تئوری و عملی توسط واحد لجستیک حوزه معاونت امداد و نجات ارائه شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر هلال احمر استان زنجان در ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای استان با حضور امدادگران و نجاتگران به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به حوادث احتمالی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha