عملیات«وعده صادق-۲» گنبد آهنین را سوراخ کرد

تهران- ایرنا- نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با عملیات«وعده صادق-۲»، همه شاهد سوراخ شدن گنبد آهنی رژیم صهیونیستی توسط موشک‌های ایرانی بودیم و سامانه پدافندی که رژیم صهیونیستی را قوی‌ترین سامانه می‌دانست نتوانست در برابر حمله موشکی ایران ایستادگی کند.

هادی قوامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترورها و جنایات رژیم صهیونیستی توسط موشک های بالستیک، گفت: حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا به روز بودن تکنولوژی نظامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی اظهار کرد: عملیا سپاه به پایتخت رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران از نظر تکنولوژی نظامی به روز و از بسیاری از کشورهای مدعی در این حوزه جلوتر است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: با این عملیات، همه شاهد سوراخ شدن گنبد آهنی رژیم صهیونیستی توسط موشک‌های ایرانی بودیم و سامانه پدافندی که رژیم صهیونیستی را قوی‌ترین سامانه می‌دانست نتوانست در برابر حمله موشکی ایران ایستادگی داشته باشد.

قوامی خاطرنشان کرد: «وعده صادق-۲» شادمانی ملت‌های منطقه را به دنبال داشت و جمهوری اسلامی ایران با این اقدام نشان داد که در عرصه عمل هم حامی مستضعفان است.

وی گفت: نیروهای نظامی ایران علاوه بر به روز بودن در حوزه تکنولوژی با ایمان و اعتقادی که دارند در میدان رزم حاضر می‌شوند و یکی از نقاط برجسته قوای نظامی ایران در همین بخش است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

همچنین فرمانده کل قوا طی مراسمی به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «نشان فتح» اعطا کردند.

اعطای این نشان به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق» انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha