آیت الله حیدری: حمله موشکی ایران، درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ضربات محکم موشکی ایران، درس عبرتی برای صهیونیست‌ها خواهد بود تا دیگر جرات تعرض به این کشور را نداشته باشند.

آیت الله محسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره عملیات موفق موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی و اتفاقات منطقه اظهار کرد: حملات موشکی فرزندان اسلام و به ویژه سپاه باعث شد تا پیروزی بزرگی برای امت اسلامی به ارمغان آید.

وی با بیان اینکه حملات موشکی وعده صادق ۲، مایه خوشحالی امت اسلام شد افزود: در شرایطی که امت اسلامی در عزای عمومی به سر می‌برند و غم و اندوه بر دلهای آنها خیمه زده بود خبر خوشحال‌کننده هجوم موشکی سپاه، دلهای همه ملت ایران و منطقه را خوشحال کرد.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری گفت: عملیات وعده صادق ۲ مظهر عزت ایران و اسلام است و جمهوری اسلامی اینگونه انتقام شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و دیگر شهدای محور مقاومت را می‌گیرد.

آیت الله حیدری گفت: ایران اسلامی با این اقدام به جبهه مقاومت روحیه بخشید و به دشمنان فهماند که اگر بخواهند به ایران اسلامی تعدی کنند سپاه پاسداران سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه عملیات شب گذشته وعده صادق ۲، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد افزود: این عملیات، پاسخی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و هم قوت قلبی را برای مقاومت اسلامی به ارمغان آورد همچنین نشان داد که جبهه مقاومت اسلامی هر زمان که اراده کند، این توان را دارد که ضربات محکمی به پیکره بی‌جان رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد سازد.

بر اساس این گزارش، سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد که «پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha