زیرساخت‌های آموزش و پرورش در خراسان شمالی ارتقا یافت

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: با همت و پیگیری های انجام شده در سه سال اخیر طرح های زیرساختی آموزش و پرورش در این استان ارتقای قابل توجهی یافت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد چهارشنبه در دیدار با علی باقرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: از بدو ورود به استان توجه خاصی به پروژه های آموزش و پرورش و تسریع در توسعه و ارتقای زیرساختی این حوزه شد.

وی افزود: در این مدت تمام تلاش ما پیگیری مصوبات باقی مانده سفر مقام معظم رهبری به استان بود که در ابعاد مختلف پیگیری شد و طرح هایی همانند سد گلمندره، بیدواز، آبرسانی و در کنار آن توجه خاصی به پروژه های آموزش و پرورش شد.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: در سفر مقام معظم رهبری و سفر رییس جمهور شهید به این استان مصوبات و اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت های آموزشی استان دریافت شد و با پی گیری های انجام شده در ۳۳ ماه گذشته هر ۳۵ ساعت یک کلاس درس ساخته شد.

وی ادامه داد: باید با پرهیز از مسایل حاشیه ای و با ایجاد محیطی آرام، هماهنگی ها و تعادل لازم برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان هدفگذاری و در این راستا تلاش شود.

حسین نژاد با تسلیت و تبریک شهادت رهبر مجاهد جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ باعث تقویت روحیه همه نیروهای جبهه مقاومت و آغازی برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی و کودک کش خواهد بود.

وی گفت: بیش از ۱۹۴ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی تحصیل می کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار خراسان شمالی گفت: این مهم سبب ایجاد هماهنگی و آرامش و موجب رشد و توسعه زیرساخت های آموزشی در استان بوده است.

علی باقرزاده آموزش‌ و پرورش را به عنوان یکی از بسترهای اصلی حل مسائل مختلف در جامعه برشمرد و اظهارکرد: وضعیت موجود و آینده هر کشور بستگی به نوع نگاه به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha