افول اسرائیل به برکت خون سید حسن نصرالله نزدیک است

بیرجند - ایرنا - مدرس حوزه گفت: افول اسرائیل و نابودی صهیونیسم به برکت خون شهید مقاومت سید حسن نصرالله نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا بابایی شامگاه چهارشنبه در مراسم محوری محکومیت رژیم صهیونیستی، اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حمایت و قدرشناسی از رزمندگان سلحشور در اجرای عملیات وعده صادق ۲ که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد اظهار کرد: جهاد چند ساله شهید سید حسن نصرالله با شهادت برکت پیدا کرد و راه مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز آنچه از موفقیت‌های مقاومت در سراسر جهان شاهد هستیم به برکت راهنمایی و هدایت‌ها امام راحل است.

امام جمعه شهر قدمگاه خراسان رضوی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی ۴۶ سال است که بیعت خود با امامین انقلاب را نشکسته و در صحنه مانده است.

وی بیان کرد: مردم ایران توطئه‌ها، ترورها، کودتا، تحریم و تهدیدها را تحمل کرد اما پای میثاق خود با امام و رهبری مانده‌اند.

حجت الاسلام بابایی گفت: ملت ایران ثابت کردند که برای حفظ ارزش‌ها و امامت و ولایت از جان خود گذشتند و بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله همواره مردم را به تبعیت از ولایت دعوت می‌کرد، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی هم در سخنانش تأکید داشت «از مهمترین شئون عاقبت بخیری، رابطه دلی و حقیقی با رهبر انقلاب است».

مدرس حوزه اظهار کرد: حرکت عظیم شب گذشته نیروهای مسلح کشورمان به دنبال تهدیدهای نتانیاهو بود که می‌گفت هیچ نقطه ای از ایران از دسترس ما خارح نیست اما موشک‌های ایران بر پایگاه‌های مهم اسرائیل فرود آمد.

وی افزود: ۱۶ هزار طفل در غزه شهید شدند و ۱۴ هزار فرزند بی پدر و مادر هستند اگر انسان از غصه این افراد بمیرد حق دارد.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه امید است هرچه زودتر خبر نابودی اسرائیل برسد گفت: اگر همه مسلمانان متحد می‌شدند تاکنون اسرائیل نابود شده بود اما عربستان در غزه کفن می‌فرستد لذا اگر اتحاد بین امت‌های اسلامی باشد جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

وی بیان کرد: امت اسلامی به معنای وحدت بوده و رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره داشتند اما قیام یهود ریشه در صدر اسلام دارد چرا که پیامبر (ص) فرمودند دشمن ترین مسلمانان یهود است.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

عملیات وعده صادق ۲ با تصویب شورای عالی امنیت ملی، ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع با رمز یا رسول الله (ص) انجام شد که خوشحالی مردم ایران و کشورهای منطقه را در پی داشت و اقشار مختلف مردم دیشب در سراسر کشور از جمله خراسان جنوبی برای ابراز خوشحالی و حمایت از انتقام موشکی ایران به خیابان‌ها آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha