۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85616318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ کیلومتر شبکه فاضلاب در پنج شهر استان ایلام اجرا شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اجرای ۴۳ کیلومتری شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح پنج شهر این استان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

"محمد محمدی" روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان شامل ایلام، ایوان، مهران،دهلران و آبدانان) انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده شرکت آبفای استان در بازه زمانی یاد شده، افزود: بیش از ۱۸ هزار متر بهسازی، تعویض و نوسازی شبکه توزیع آب نیز در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: ۳۶ مورد بهسازی و تعویض الکتروپمپ‌های شناور چاه ها و ایستگاه های آبرسانی، مرمت، بازسازی، نصب تجهیزات و تجهیز چاه های آب آبفا در سطح استان از دیگر اقدامات‌ شرکت آب و فاضلاب استان در ۶ ماهه نخست سال جاری بوده است.

محمدی با قدردانی از معاونت بهره برداری آب و تمامی پرسنل و همکاران تلاشگر در سطوح مختلف، رفع مشکل ۱۱۵ مورد خرابی و اتفاقات خطوط انتقال آب را یکی دیگر از اقدامات‌ صورت گرفته توسط شرکت آبفا استان برشمرد که نقش مهمی در جلوگیری از هدر رفت آب، تأمین آب پایدار مشترکین و جلب رضایت عمومی داشته و دارد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha