۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85604814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان از مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - رییس هیات ژیمناستیک استان زنجان گفت: طی برنامه‌ریزی انجام گرفته مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور رده نونهالان و نوجوانان رده سنی هفت تا ۱۴ سال از پنجم تا هفتم مهر به مدت سه روز به میزبانی این استان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

علی فرامرزلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات ۴۰۰ ورزشکار از سراسر کشور با هم به رقابت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها نیز ۱۵ ورزشکار ژیمناسیک کار زنجانی نیز در رده های سنی هفت تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۴ سال به رقابت می پردازند.

این مسوول ورزشی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ ورزشکار زن و مرد در این رشته فعال هستند ادامه داد: به طور طبیعی شمار فعالان این رشته ورزشی در تابستان افزایشی بود.

وی با اشاره به اینکه ژیمناستیک جزو سه رشته پرطرفدار استان است اظهار داشت: بر همین اساس با تجهیز امکانات و خرید لوازم مورد نیاز ورزشکاران توسعه می یابد.

به گفته فرامرزلو و با برنامه ریزی های مناسب، برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی اردوهای ورزشی چشم انداز روشنی برای ژیمناستیک استان رقم می‌خورد.

وی یادآور شد: هم اکنون این رشته ورزشی در شهرستان های استان فعال است و شمار علاقه مندان و استقبال کنندگان از آن روز به روز افزایش می‌یابد.

رییس هیات ژیمناستیک استان زنجان خاطرنشان کرد: این هیات ورزشی طی سال قبل میزبان چند مسابقه کشوری بود و اردوهای تیم ملی را نیز برگزار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha