۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85616476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- جانشین رئیس پلیس استان بوشهر گفت: ۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهار عملیات مختلف توسط ماموران نیروی انتظامی این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا سردار سهام صالحی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جلوگیری از انتقال محموله‌های بدون اسناد معتبر قانونی و گمرکی تمام مناطق و محورهای جاده‌ای استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی تحت رصد ماموران انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به کشف کالای قاچاق در محور مواصلاتی شهرستان دشتی افزود: در این عملیات ماموران انتظامی دشتی با توقیف ۳ دستگاه خودرو وانت انواع محموله خشکبار، کفش و تلویزیون فاقد هر گونه اسناد معتبر قانونی و گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهربا اشاره به اینکه ارزش محموله های یادشده ۹ میلیارد ریال است یادآور شد: در این خصوص سه متهم با تشکیل پرونده قضایی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سردار صالحی کشف محموله قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در محور جاده‌ای دشتستان خبر داد وادامه داد: ماموران انتظامی دشتستان در این عملیات انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و یک متهم به دستگاه قضایی معرفی کردند.

وی تصریح کرد: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با انجام کار اطلاعاتی از تردد ۲ دستگاه تریلر حامل دام قاچاق در سطح استان بوشهر که قصد انتقال به استان هرمزگان و از آن طریق به خارج از کشور را داشت توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به معرفی چهار متهم به مرجع قضایی گفت: این محموله شامل ۲۱۹ راس گوسفند به ارزش ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار صالحی اضافه کرد: همچنین پلیس کاروان خودرو شوتی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال را در محور جاده‌ای شهرستان دیلم توقیف کرد.

وی افزود: در این عملیات ۹ دستگاه خودرو سواری شوتی حامل انواع پوشاک، خشکبار، تجهیزات الکترونیکی، لوازم برقی خانگی، پارچه و انواع ابزار فاقد هر گونه مدارک قانونی توقیف و ۹ متهم به مرجع قضای معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha