واژگونی در جاده سبزوار- نیشابور یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

مشهد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری که امروز در بزرگراه سبزوار به نیشابور رخ داد، یک کشته و چهار مصدوم در پی داشت.

سید حمید حسینی روز ‌پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه در محدود روستای «حسن آباد» در محور نیشابور- سبزوار رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه حسن‌آباد و فدیشه به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در دقایق اولیه فوت کرده بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: چهار مصدوم دیگر این حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت کردند و برای ادامه روند درمان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۱ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰ پایگاه شهری، ۲۱ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت زیر پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha