۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85616496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در تایباد خراسان‌رضوی آزاد شدند

تایباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب تایباد در شرق خراسان رضوی گفت: ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان مرزی از ابتدای امسال تاکنون به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در پنج نوبت آزاد شدند.

حجت صدیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زندانی در مجموع ۱۶۱ ریال بدهی داشته که ۱۴۰ ریال آن از سوی شاکیان تخفیف داده شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۶ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه استان خراسان رضوی و پنج میلیارد ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تایباد به شاکیان پرداخت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: هم اکنون ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان به سر می برند که برای آزادی آنها افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی از تلاش مجموعه مددکاری شهرستان تایباد برای جلب رضایت اولیای دم در پرونده ۲ زندانی متهم به قصاص خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات تامینی و تربیتی، ۲ خانواده تایبادی ضمن گذشت از اجرای حکم قصاص رضایت خود را برای آزادی زندانیان اعلام کردند که یک متهم آزاد و پرونده آزادی یک نفر دیگر در دست اقدام است.

صدیقی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱۰ پرونده قضایی در کمیته صلح و سازش زندان تایباد منجر به صلح و سازش شد، اضافه کرد: در نیمه نخست امسال ۷۴ پرونده قضایی در کمیته صلح و سازش زندان تایباد به سرانجام رسید.

۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در تایباد خراسان‌رضوی آزاد شدند

انجمن حمایت از زندانیان تایباد ۴۰۰ خانوار با بیش از ۲ هزار نفر را زیر پوشش برنامه های حمایتی خود قرار داده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha