۱۹ زندانی جرایم غیرعمد خراسان رضوی  آزاد شدند

مشهد- ایرنا- ۱۹ زندانی نیازمند جرائم غیر عمد زندان‌های مرکزی شهر مشهد و شهرستان "درگز " از توابع استان خراسان رضوی در پویش ملی ،مردمی و مسجدی "نذر هشتم" آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به‌گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان رضوی ،در چهل و دومین مرحله طرح ملی نذر هشتم، ۱۲ زندانی نیازمند جرائم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه استان و همیاری نمازگزاران مساجد ناحیه شهید کامیاب مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌ خراسان رضوی به میزان ۲۱ میلیارد ریال و تلاش حوزه مددکاری زندان مرکزی مشهد در اخذ رضایت خداپسندانه از شاکیان به میزان ۲۰ میلیارد از این ندامتگاه آزاد شدند.

همچنین هفت زندانی نیازمند و واجدالشرایط شهرستان درگز، نیز با تلاش مسئولان و حوزه مددکاری زندان در اخذ رضایت از شکات و مشارکت خیران و همچنین بهره‌مندی از ارفاقات قضایی از زندان درگز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

در حاشیه این مراسم شماری از ائمه جماعات مساجد و خیران مشارکت کننده در اجرای این مرحله از طرح نذر هشتم نیز حضور داشتند که با اهدای لوح سپاس، مورد تجلیل قرار گرفتند.

پویش نذر هشتم، اقدامی خیرخواهانه و مردمی است که هشتم هر ماه به نیت امام هشتم ثامن الحجج، حداقل هشت زندانی نیازمند توسط خیرین، نمازگزاران مساجد و ستاد دیه از مراکز تامینی و تربیتی خراسان رضوی آزاد می‌شوند.

از ابتدای اجرای این طرح تاکنون یکهزار و ۳۲۵ نفر از زندانیان استان خراسان رضوی آزاد شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha