فرزندان شهدای گرگان یاد دبیرکل حزب‌الله لبنان را گرامی داشتند

گرگان- ایرنا- جمعی از فرزندان شهدای گرگان با برگزاری مراسمی یاد و خاطره شهید جبهه مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و سایر شهدای لبنان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مراسم عصر روز پنجشنبه در جوار شهدای گمنام امامزاده عبدالله گرگان و در زیر بارش باران برگزار شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در این مراسم گفت: فرزندان شهدا همانطور که راه پدرانشان را ادامه می‌دهند بر خود واجب می‌دانند تا راه شهدای جبهه مقاومت به خصوص اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدا را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام قاسم دنکوب اظهار کرد: به نمایندگی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سکوت مجامع بین‌الملل مدعیان دروغین حقوق بشر را بر نمی‌تابیم.

وی بیان کرد: خواهان پایان حملات و جنایات رژیم جاعل کودک‌کش صهیونیستی از سوی سازمان ملل هستیم.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق ۲ تنها بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که به رخ جهانیان و به ویژه رژیم صهیونیستی و حامی او آمریکا جنایتکار کشیده شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تاکید کرد: چنانچه این رژیم صهیونیستی بخواهد به جنایات خود ادامه داده و پاسخ حملات عملیات وعده صادق ۲ را دهد، بدون شک پاسخ محکم‌تری دریافت خواهد کرد.

دنکوب افزود: فرزندان شهدا گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند و هر زمان ایشان صلاح بداند آماده نبرد و پیکار با این رژیم جعلی خواهند بود.

در این مراسم گروه سرود آوای کوثر به اجرای قطعات متناسب با این ایام و حمایت از کودکان و مردم غزه و لبنان پرداخت.

همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha