۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85623276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم غزه به الگوی مقاومت مقابل استکبار تبدیل شدند

گنبدکاووس- ایرنا- تحلیل‌گر جبهه مقاومت گفت: مردم غزه با تقدیم بیش از ۵۰ هزار شهید به عنوان الگوی ایستادگی و مقاومت مقابل جبهه استکبار تبدیل شدند و آزادی‌خواهان دنیا در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی با حضور در خیابان‌ها حمایت خود را از آنان فریاد زدند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی اکبر براتی چهارشنبه شب در اجتماع بزرگ حامیان محور مقاومت در آستان مقدس امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس با اشاره به هفتم اکتبر و حوادث رخ داده در آن، اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی غزه در این تاریخ از زمین، هوا، دریا و زیر زمین به صهیونیست‌ها هجوم برده و در مدت کوتاه موانعی مانند دیوار بتنی هشت متری، سیم‌های خاردار، سنسورها و دوربین‌های حرارتی، برج‌های دیدبانی و بالن‌ها و پهبادهای نظارتی را پشت سرگذاشتند.

وی افزود: رهبران کشورهای استکباری از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که شکست رژیم صهیونیستی را باور کرده بودند در کمتر از پنج روز خود را به تل‌آویو رسانده و زیر بال و پر نتانیاهو را گرفتند و تمام امکانات و تسهیلات نظامی را در اختیارش قرار دادند تا بتواند این شکست را جبران کند.

تحلیل‌گر جبهه مقاومت ادامه داد: استکبار که ۷۵ سال پیش فلسطین را اشتغال و ارتش‌ رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا شکست ناپذیر معرفی کرده بود، برایش قابل قبول نبود که این ارتش توسط جبهه مقاومت شکست بخورد پس در کنار کشورهای مرتجع و دیکتاتور منطقه هرچه در توان داشت از موشک، سلاح و هواپیما را علیه مردم مظلوم غزه به کار گرفت و بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها، خانه‌ها و مدارس را زد.

حجت الاسلام براتی تاکید کرد: خداوند مردم غزه و حماس را یاری کرد تا با ایستادگی یک ساله خود در مقابل جبهه استکبار بار دیگر شکست جهان غرب را به دنیا نشان دهند و امروز به عنوان الگوی مقاومت و ایستادگی تبدیل شدند.

وی گفت: مردم غزه با وجود هزاران شهید و مجروح از زنان و کودکان هیچ وقت دست از ایستادگی مقابل آمریکا و شرکایش و رژیم غاصب صهیونیستی برنداشتند و تاکید کردند جانمان فدای فلسطین و مسجد الاقصی و با تمام وجود برای عزت و شرف خود مبارزه می‌کنند به طوری که شاهد بلند شدن دستان مقاومت در کوچه‌های خیلی از شهرهای بزرگ دنیا مانند لندن، پاریس، ملبورن و نیویورک هستیم که حمایت خود را از مردم غزه فریاد می‌زنند.

تحلیل‌گر جبهه مقاومت با گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، بیان کرد: سیدالشهدای مقاومت در میدان مبارزه و یک جنگ نابرابر در مقابل جبهه کفر، مردانه ایستادگی کرد و با افتخار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام براتی افزود: سیدحسن نصرالله توسط دولت تروریست آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ناتو و در پایان سگ نگهبانشان صهیونیسم به شهادت رسید و نتانیاهو جنایتکار نه از تل‌آویو بلکه از نیویورک و سازمان ملل دستور قتل وی را داد و ۷۰ روز قبل از آن هم دستور قتل مهمان عزیز ایران اسماعیل هنیه صادر شده بود.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha