خطیب جمعه خمین: سپاه پاسداران به نیرویی محبوب در جهان تبدیل شد

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: سپاه پاسداران بعد از عملیات وعده صادق به نیروی محبوب در جهان تبدیل شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین افزود: دلاور مردان سپاه در عملیات وعده صادق ۲ امن‌ترین نقطه جهان را به ناامن‌ترین نقطه تبدیل کردند.

وی ادامه داد: امروز جنگها دارای پیوست‌های قبل و بعد از عملیات است و پیوست قبل شامل جمع آوری اطلاعات و نفوذ است که رژیم صهیونیستی از این نفوذ برای شهادت شهید نصرالله و همراهانش استفاده کرد.

امام جمعه خمین، فقدان عالم مجاهدی مانند شهید سیدحسن نصرالله را ضایعه بزرگی برای جهان اسلام بیان کرد.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به اینکه آرایش رسانه‌ای بعد از عملیات رخ می‌دهد، گفت: رژیم صهیونیستی سعی کرد بعد از شهادت اسماعیل هنیه در نخبگان جمهوری اسلامی نفوذ کند و جمهوری اسلامی را مقصر اصلی تنش در منطقه نشان دهد و بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند.

وی اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی تنها راه زندگی عزت مندانه را جهاد و مقاومت بیان کرد و مقام معظم رهبری حلقه‌های مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی را شکل داده است.

خطیب جمعه خمین درباره عملیات وعده صادق ۲ توضیح داد: در عملیات صادق ۲ سربازان رشید اسلام در مرحله شناسایی ، نقاط ضعف و قوت رژیم صهیونیستی را جمع آوری کردند چراکه در عملیات وعده صادق یک، رژیم صهیونیستی آرایش نظامی نداشت اما در عملیات وعده صادق ۲ دشمن آرایش نظامی داشت.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: بارگذاری مجدد موشک ها به مدت سه دقیقه برای جلوگیری از واکنش رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به زمان عملیات وعده صادق ۲ در شب سال نو رژیم صهیونیستی، گفت: دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیپور شب سال نو در رژیم صهیونیستی را به آژیر خطر تبدیل کردند.

امام جمعه خمین افزود: گران ترین رادار شناسایی در اختیار آمریکا است و عملیات وعده صادق ۲، توانمندی نظامی جمهوری اسلامی را به تمام دشمنان فهماند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: در پیوست رسانه ای عملیات وعده صادق ۲ هر فردی یک رسانه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha