۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85609270
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حمله رژیم صهیونیستی به لبنان باعث تحکیم وحدت جبهه مقاومت شد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان که با سلاح غیرمتعارف جنگی آغاز شد و در ادامه شهادت مردم این کشور، باعث تحکیم وحدت در جبهه مقاومت شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: بعد از حمله رژیم غاصب صهیونیستی، حزب الله از موشک‌های خود رونمایی کرد و مقر موساد را هدف قرار داد.

وی افزود: در ادامه هم شاهد این بودیم که مردم اهل سنت به استقبال آوارگان ناشی از حمله به جنوب لبنان آمدند و گروه‌ها و دولت رسمی و گروه‌های معارض از حزب الله حمایت کردند.

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: با وجود اینکه حزب الله لطمه خورد اما درختی نیست که با قطع شاخه‌هایش خشک شود و پیروزی نهایی از آن مجاهدان فی سیبل الله خواهد بود.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به محورهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، گفت: مهمترین محور، تلاش برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن است که آموزش و پرورش، وزارت علوم و بهداشت و صدا و سیما در سنگر مقدم این مسیر قرار دارند.

وی ادامه داد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، دوران دفاع مقدس محل انسان‌سازی بود و همه وظیفه داریم ارزش‌های آن را برای نسل امروز تبیین کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: اگر امروز همت‌های بلند داریم و سرداران بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند به برکت دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: مواضع دکتر پزشکیان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی در این نشست منطبق با مواضع رهبر معظم انقلاب و در مسیر تنش زدایی بود.

وی با تسلیت جان باختن عده‌ای از مردم شریف در حادثه انفجار معدن طبس که پنج نفر از آنان اهل استان گلستان بودند، بیان کرد: در کشور ۲۲۰ معدن استخراج زغال سنگ فعال داریم که از ۹۰ درصد آنها به شکل سنتی برداشت می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: باید امنیت فعالان در این معادن تامین شود و بر اساس خطر پذیری حقوق دریافت کنند.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت هفته وحدت، گفت: محور موضع گیری‌ها نباید برپایه اختلاف سلیقه باشد چراکه برای ساختن تمدن بزرگ و با عزت به یک امت واحد و هم کلام نیاز داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha