نظم و امنیت کشور مرهون رشادت‌های فراجا است

همدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی آورده‌اند: نظم و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی‌های دلیرمردان این سرزمین است که با پایمردی در این عرصه مهم ایستاده‌اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی و حمید ملانوری شمسی در این پیام می افزایند: هفته انتظامی فرصتی است مغتنم تا از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از ارکان مهم تأمین نظم عمومی و امنیت در کشور هستند، قدردانی شود.

آیت‌الله شعبانی موثقی و ملانوری شمسی در این پیام افزوده‌اند: امروز فراجا و کارکنان خدوم آن با بهره‌مندی از بصیرت، هوشمندی و تقویت روحیه توکل بر خدا با برنامه‌ریزی و اشراف کامل، نظم و امنیت را به عنوان هدیه‌ای گران‌بهاء به محضر مردم ایران اسلامی تقدیم نموده‌اند و اعتماد عمومی به فراجا که حاصل عمل به تکالیف قانونی همراه با رافت و مهربانی است، راه را برای دستیابی این نیرو به "پلیس تراز انقلاب اسلامی" که از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌باشد، هموارتر کرده است.

امام جمعه و استاندار همدان در ادامه این پیام آورده اند: سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی تکیه گاه قدرتمند و امید مجاهدان جبهه حق است و همواره استوار، سرافراز و عزتمند در سنگر پاسداری از اسلام مجاهدت می‌کنند.

این پیام می افزاید: اقدام شجاعانه عملیات وعده صادق ۲ موعد انتقام و رگبار خشم فرزندان انقلابی ایران و سربازان مقاومت بر سر رژیم خون خوار صیهونیستی بود که قدرت نظامی مارا به رخ جهانیان کشید تا ساختار شکننده عنکبوتی صیهون برای جهانیان عیان شود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه پرسنل عزیز فراجا، از خداوند متعال علو درجات برای شهدای والامقام به‌ویژه شهدای سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و آرزوی سلامت برای جانبازان و آسیب‌دیدگان این نیرو، توفیقات روزافزون در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله‌الاعظم(ارواحنا فداه) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را برای فرماندهان و کارکنان فراجا مسالت می‌نماییم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha