۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85617350
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

گلستانی‌ها روزانه سه هزار بار با ۱۱۰ تماس می‌گیرند

گرگان- ایرنا- فرمانده انتظامی گلستان گفت: مردم این استان روزانه سه هزار بار با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای دریافت انواع کمک‌ها تماس می‌گیرند که از این تعداد به طور میانگین هزار و ۲۰۰ مورد به عملیات منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمدسعید فاضل‌دادگر در جمع نمازگزاران جمعه گرگان به مناسبت هفته انتظامی (۱۳ تا ۲۰ مهر) اظهار کرد:‌ با تلاش نیروهای انتظامی شاخص انواع سرقت در گلستان رو به کاهش است اما شاخص نزاع، درگیری و خشونت همراه با استفاده از سلاح‌های سرد، به علت پایین بودن آستانه صبر و تحمل در استان مطلوب نیست.

گلستانی‌ها روزانه سه هزار بار با ۱۱۰ تماس می‌گیرند

فاضل‌دادگر افزود: در این بخش به عنوان یک آسیب اجتماعی دستگاه‌های مداخله‌گر باید در حوزه وظایف خود ورود کنند.

وی تاکید کرد: فرزندان شما در انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه، به صورت مستمر و شبانه‌روز، در حجم سنگینی از ماموریت‌ها، مشغول ایجاد نظم و امنیت هستند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پرسنل انتظامی در همه مراسم‌ها و طرح‌های مختلف همچون طرح‌های زمستانه، نوروز، بازگشایی مدارس، انتخابات و غیره، اولین و آخرین هستند، اگر چه این حضور دیده نمی‌شود.

فاضل‌دادگر اظهار کرد: امنیت و سلامت به فرموده رسول اکرم (ص) ۲ نعمت خدا هستند که دیده نمی‌شوند و از آنجایی که نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت است، بدون شک این ۲ موضوع با هم ارتباط نزدیکی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha