پایان نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی در گرگان
بیستمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی در گرگان

گرگان- ایرنا- بیستمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته پس از چهار روز فعالیت شامگاه جمعه در گرگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این نمایشگاه تخصصی، ۷۵ شرکت تولید کننده و صنعتگر از استان‌های تهران، مرکزی، گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، کردستان، لرستان، قزوین، همدان و البرز شرکت داشتند.

در این نمایشگاه تولیدات شرکت‌ها از جمله طراحی و تولید کمباین، ماشین‌ها و ادوات کشاورزی و خاک‌ورزی حفاظتی، بیل تراکتور، تریلرهای کشاورزی، قطعات خط تولید سمپاش‌های کشاورزی، قطعات و لوازم یدکی ادوات کشاورزی، شیرآلات صنعتی، دستگاه های آبیاری، بارانی، قطره‌ای و بوم مهپاش، لوازم و اتصالات آبیاری، ورق‌های پلیمری و ژئوسنتتیک، ژئوممبران، لوله و اتصالات پلی اتیلن، بهسازی چاه‌های عمیق، روکش استخری شناور، دیسک، پلاستیک کش سیفی و چیزل، تصفیه آب صنعتی و فاضلاب، پهپادهای هوشمندکشاورزی و صنعتی، صنایع سورتینگ، بسته بندی و خدمات فنی مهندسی به نمایش گذاشته شد.

استان تهران با در اختیار گرفتن فضایی به مساحت هزار و ۱۳۱ متر مربع و ۲۱ غرفه جزو استان‌نخست در حوزه مشارکت در برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی در گلستان بود.

پایان نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی در گرگان

در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه، از محصول جدید شرکت کمباین سازی ایران با معرفی نخستین کمباین ۱۰۷۵ و تحویل آن به کمباین دار استان گلستان رونمایی شد.

برگزاری کارگاه‌ها و نمایش کارکرد ماشین‌ها و ادوات کشاورزی از دیگر برنامه‌های برپایی این دوره از نمایشگاه تخصصی بود.

نمایشگاه دایمی بین‌المللی استان گلستان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق‌قلا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha