نماینده مجلس: وعده صادق ۲ با موشک‌های هایپرسونیک عملیاتی شد

قزوین - ایرنا - رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ با بهره مندی از موشک‌های هایپرسونیک و با حجم و تعداد قابل توجهی محقق شد.

سالار ولایتمدار (آبنوش) روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره مندی از موشک‌های هایپرسونیک در این عملیات آن هم در تعداد و حجم قابل توجه از جمله نخستین عملیات های موشکی در جهان بود که در نوع خود قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: پیش از آغاز عملیات موشکی، هیچ کس از آن اطلاع نداشت و غافلگیری آن سبب شد تا اهداف تعیین شده در این عملیات به طور کامل محقق شود.

ولایتمدار تصریح کرد: در صورت تداوم حملات تروریستی در منطقه و کوچک ترین خطای رژیم صهیونیستی در خاک ایران با حجم انبوه سلاح های نوین و پیشرفته جمهوری اسلامی پاسخ داده می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تنها گوشه کوچکی از سلاح‌های جمهوری اسلامی در عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ به کار برده شد و توانست تمام مواضع دشمن را با موفقیت هدف قرار دهد.

ولایتمدار بیان کرد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشورمان به اهداف تعیین شده در فلسطین اشغالی تمام آزادگان جهان را شادمان کرد، چراکه جمهوری اسلامی سمبل مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم است.

رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاع از مردم هیچ گونه مماشاتی ندارد و انبوه موشک‌ها و تجهیزات نظامی نوین در بالاترین سطح آمادگی برای پاسخ پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و هم پیمانانش آماده است.

ولایتمدار تاکید کرد: در عملیات وعده صادق ۲ و به عنوان یکی از وکلای مردم در خانه ملت از تصمیمات فرماندهان نظامی حمایت معنوی، اجتماعی و سیاسی داشته و به لحاظ نظامی و فنی عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق ۲ را یک اقدام موفق و پیروز می دانم.

رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دفاع از فلسطین و حمایت از مظلومان راهبرد جمهوری اسلامی و از اهداف انقلاب اسلامی است، زمانی که حضرت امام خمینی (ره) قیام خود را آغاز کردند نیز نابودی رژیم صهیونیستی را از مهم ترین اهداف مسلمانان معرفی کردند.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، وحدت و انسجام مسلمانان برای نابودی این رژیم غاصب لازم است و امروز با مشاهده جبهه مقاومت می توان دریافت که اگر وحدت باشد، قطعا پیروز خواهیم بود و امروز جوانان مبارز و مجاهد در قالب یگان‌های مقاومت از سرزمین‌های یمن، سوریه، عراق، فلسطین و سایر کشورهای مسلمان به تاسی از انقلاب اسلامی و الگو گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس زیر پرچم مقاومت در تلاش برای آزادی قدس شریف هستند.

ولایتمدار تصریح کرد: جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد بود و رژیم صهیونیستی را با شکست روبرو می کند، پاسخ ایران به جنایات بی حد این رژیم منحوس دفاع مشروع از مردم برای ادامه حیات خود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha