معاون علمی رئیس‌جمهور بر تقویت توانمندی‌ دانش‌بنیان‌های دارویی تاکید کرد

تهران- ایرنا- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور بر توسعه توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه فناورانه و نوآورانه دارویی تاکید کرد و قول داد حل مشکلات این شرکت‌ها در دستور کار معاونت باشد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته ایران فارما، میزبان حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور شد.

افشین در یک بازدید دوساعته از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، نهادهای تامین مالی و سرمایه گذاران حوزه دارو با فعالان این حوزه گفت‌وگو کرد و قول مساعد پیگیری مشکلات و دغدغه‌های آنان را داد. وی همچنین بر توسعه توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه فناورانه و نوآورانه دارویی تاکید کرد.

ایران فارما، بزرگ‌ترین رویداد ارائه دستاوردهای کشور در حوزه دارو است که با مشارکت شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیه دارویی، شرکت‌های توزیع کننده دارو، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و ماشین‌آلات دارویی، شرکت‌های خدمات چاپ و بسته‌بندی دارو، شرکت‌های تولیدکننده داروهای نوترکیب و شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان داروهای گیاهی، مکمل‌های غذایی و رژیمی، مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی داروسازی، انجمن‌ها، اهالی مطبوعات و نشریات حوزه دارویی برگزار می شود.

نهمین دوره نمایشگاه ایران‌فارما، فرصت مناسبی برای ارائه پتانسیل‌های موجود و توانمندی‌های کشور توسط متخصصین و صنعتگران در دنیای پویای صنعت دارو خواهد بود. سخنرانی‌ها و پنل‌های علمی و صنفی، نشست‌های دوجانبه و چندجانبه تجاری و اقتصادی، مجامع صنفی، مسابقات و چالش‌های تعاملی، نمایشگاه‌های کتاب و رسانه حوزه سلامت و تورهای دانشجویی از بخش‌های مختلف این رویداد به شمار می‌رود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران‌فارما ۱۴۰۳) توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha