هفت هزار و ۷۲۷ انشعاب جدید برق در فارس نصب شد

شیراز - ایرنا -معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: طی۶ ماه نخست سال جاری در این استان هفت هزار و ۷۲۷ فقره انشعاب برق جدید نصب و قدرت ۲هزار و ۱۷۰ انشعاب موجود نیز افزایش داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از شرکت توزیع نیروی برق فارس ، علیرضا اسکندری شنبه در این باره بیان کرد: سال گذشته، در مجموع ۹ هزار و ۸۹۷ انشعاب برق جدید نصب شد و یا تغییر قدرت داده شد که با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به بیش از یک میلیون مشترک رسیده است.

وی ادامه داد: برای توسعه خدمات غیر حضوری، امکان ثبت و پیگیری درخواست‌های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق نرم افزار کاربردی برق من و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق فارس به نشانی: www .farsedc.ir وجود دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ اتصال غیرمجاز به شبکه برق در ۶ ماه نخست سال جاری جمع‌آوری شد،گفت: انشعابات غیرمجاز افزون برخسارات ناشی از ربایش برق و صدمه به شبکه و تجهیزات عمومی، شرایط غیر ایمنی را نیز ایجاد می‌کند که طی آن امکان بروز حوادث انسانی افزایش می‌یابد.

او افزود: به منظور رفع شرایط غیر ایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه برق، سال گذشته ۶هزار و ۱۱ اتصال غیرمجاز به شبکه برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق فارس شناسایی و جمع آوری شد.

اسکندری افزود: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن سامانه برق ایران( برق من) اطلاع دهند و در شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز همکاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha