داوری: راه مقاومت به شهادت ختم می‌شود؛ به حاشیه‌ها توجهی نمی‌کنیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: راه مقاومت به شهادت ختم می‌شود و دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان نشان دادند در این راه مصمم و مقاوم هستند.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا امروز شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله که در زورخانه جوانمردان شهدای کن برگزار شد، اظهار داشت: راه مقاومت به شهادت ختم می‌شود و این راه با قدرت ادامه دارد. دبیرکل حرب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان نشان دادند در این راه مصمم بوده و با میل و رغبتی مثال‌زدنی در این مسیر قدم گذاشتند و در نهایت به آنچه آرزویشان بود، دست یافتند.

وی ادامه داد:‌ امروز به عنوان نماینده‌ای از جامعه بسکتبال وظیفه داشتیم در این مراسم حضور یافته و دین خود را به این عزیزان ادا کنیم، رژیم صهیونیستی و جعلی آنها را هیچگاه به رسمیت نخواهیم شناخت و همچنان بر اعتقادات خود استوار و محکم ایستاده‌ایم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به این سوال که در فضای مجازی حاشیه‌هایی برای بسکتبال مطرح می‌شود، تاکید کرد: بحث‌هایی که مطرح می‌شود در برخی از مواقع مغرضانه بوده و صحیح نیست. تیم ملی نیازمند پوست اندازی بود و وچاره‌ای هم نداشتیم چراکه این کار باید انجام می‌شد. عدم پشتوانه‌سازی در این خصوص باعث شد مشکلاتی داشته باشیم و باید تاکید کنم این اتفاق ساخته دست فدراسیون کنونی نیست.

داوری در خصوص شرایط لیگ برتر و مشکلاتی که برای حضور تیم‌ها به وجود آمد هم گفت: بسیاری از این مسائل به بحث درون سازمانی کارخانه‌ها و فضای مدیریتی آنها باز می‌گردد و خارج از مسئولیت ماست. تغییر و تحولاتی بوده که این موضوع را با کمی چالش مواجه کرده و مدیران بالادستی کارخانجات باید در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند. ما هم وظیفه داریم موضوع را پیگیری کنیم که این کار از سوی ما انجام شده و باید دید چه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در تیم‌های ملی و پایه آنقدر کار داریم که به حواشی توجه نمی‌کنیم چراکه زمان آن را هم نداریم. ما باید تمام تمرکز خود را روی فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم بگذاریم و نباید وارد این جریان‌ها شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha