۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85618781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ پروژه ورزشی ملایر در دست اجرا است

۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۰
کد خبر: 85618781
۱۷ پروژه ورزشی ملایر در دست اجرا است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های ورزشی در اولویت است گفت: هم اینک ۱۷ پروژه ورزشی در شهرستان ملایر از محل اعتبارات استانی و ملی در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علی حقیقی" شامگاه شنبه در شورای ورزش شهرستان ملایر به منظور بررسی پروژه‌های ورزشی اظهار کرد: اعتبار مصوب این پروژه‌ها در سال گذشته ۴۶۰ میلیارد ریال بود که از این میزان حدود ۱۸۰ میلیارد آن تخصیص یافت و امسال نیز اعتبار مصوب این پروژه‌ها ۴۲۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و ساختمان اداری پیشرفت فیزیکی خوبی در سال‌های اخیر داشته و اتفاقات خوبی در حوزه تعمیرات و بازسازی اماکن ورزشی رخ داده است.

حقیقی ادامه داد: پروژه سالن ورزشی روستای توچغاز بعد از ۱۲ سال که از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، به سرانجام رسید و افتتاح شد.

۱۷ پروژه ورزشی ملایر در دست اجرا است

وی افزود: با وجود محدودیت‌ها در خصوص معرفی و تعریف پروژه جدید، با پیگیری‌های انجام شده و نیاز سنجی ۲ پروژه مهم سالن ورزشی اسلامشهر آق‌گل و سالن ورزش‌های رزمی در این شهرستان با گرفتن اعتبار تعریف و اعتبار و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: علاوه بر این ۶ زمین چمن مصنوعی نیز در این شهرستان در حال اجرا و راه‌اندازی است.

حقیقی با قدردانی از حمایت‌های فرماندار ویژه ملایر و نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: طی ۲ سال اخیر هفت مکان ورزشی راکد و تعطیل شده همچون سالن ورزشی کهکدان؛ روستای جوزان؛ شهر زنگنه؛ اسلامشهر آق‌گل؛ خانه کشتی مصطفی جوکار؛ سالن ورزشی روستای جوزان و استخر کوثر در این شهرستان احیا و بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا؛ در این جلسه روند اجرایی پروژه‌های عمرانی ورزشی این شهرستان و موانع و مشکلات موجود در تکمیل این پروژه‌ها بررسی و بر لزوم پیگیری و تکمیل آنها تاکید شد.

شهرستان ملایر حدود ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha