استاندار تهران: خدمت، کار جهادی و تا پای جان برای مردم است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: خدمت صرفا یک کار اداری انجام دادن نیست بلکه کار شبانه روزی و جهادی و تا پای جان برای مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز یکشنبه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله افزود: خادم بودن یعنی اینکه به معنای کلمه مشتاقانه در مسیر خدمت به مردم قرار بگیریم و همچون شهیدان دولت و سید حسن نصرالله ایثارگرانه تا پای جان خدمت کردن است.

وی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ در زمان سیلاب در خطر شکسته شدن سدهای استان تهران بودیم که با کار جهادی و شبانه روزی خالصانه و شجاعانه مدیران دستگاه‌های وابسته خدمت کردند.

استاندار تهران ادامه داد: همچنین در تولید دام سازمان جهاد کشاورزی کارهای مهمی انجام دادند و همچنین در بخش انتخابات با محوریت فرمانداری تهران و سایر فرمانداران انتخابات سالم و بدون هیچ تخلفی برگزار شد.

به گفته وی، در حوزه برق مشکلاتی در تولید داریم اما با تدبیر درست موفق شدند تعادل را میان تولید و مصرف برقرار کردند که این موارد جزو موفقیت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان تهران است.

فخاری افزود: انقلاب اسلامی با تلاش و رشادت های حضرت امام (ره) شکل گرفت و اکنون نیز با رهبری مقام معظم رهبری ایران اسلامی را به قله‌های موفقیت هدایت می‌کند و ما و کشورهای اسلامی نیازمند چنین نگاهی هستیم و در آن سو نیز باید تلاش کرد و با کار جهادی و رضایت خدا ما را در مسیر نادرست هدایت نخواهد کرد.

تقدیر از ۱۸ دستگاه اجرایی برگزیده استان تهران

دبیر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان تهران از انتخاب و برگزیده شدن ۱۸ دستگاه اجرایی این استان خبر داد.

علی شیرین هم گفت: در این دوره ۶۵ دستگاه اجرایی استان تهران در ۲ بخش شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۱۸ دستگاه برتر معرفی شدند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌هایی همچون اداره کل نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع گردشگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان و همچنین صنعت، معدن و تجارت بیمه سلامت، سازمان کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت، اقتصاد و دارایی و راهداری جزو دستگاه‌های برتر شدند.

شیرین یادآور شد: در بخش انتخاب مدیران و فرمانداران و همچنین مدیران استانداری بر اساس ارزیابی انجام شده فرمانداران شهرستان‌های تهران، پردیس، رباط کریم و همچنین تعدادی از مدیران ستادی استانداری در این جشنواره شایسته تقدیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha