۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85619398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کردستان کشف شد

۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85619398
۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کردستان کشف شد

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان گفت: نیمه اول امسال، ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز یکشنبه در دیدار با نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نیمه نخست امسال بیش از چهار هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: امسال هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده است و این امر با جدیت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد جرایم سایبری مربوط به جرایم مالی در استان است، اضافه کرد: آموزش و آگاه سازی شهروندان در این موارد با جدیت در دستور کار و مورد تاکید است.

سردار آزادی با اشاره به شعار امسال انتظامی "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار"، یادآور شد: حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و اگرچه شهدای زیادی در راستای تأمین نظم و امنیت مظلومانه جان خود را فدا کردند اما این راه با افتخار ادامه دارد.

وی افزود: یکی از شعارهای محوری انتظامی مردم‌داری و کمک به ارتقا امنیت در استان است که برای تحقق این هدف جان می‌دهیم.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم با اشاره به اینکه امنیت در کردستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: مدیریت خوب انتظامی استان خود گواه خدمت رسانی به مردم است.

ماموستا فایق رستمی افزود: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد و این جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: در طول سال از نزدیک شاهد شجاعت و از خودگذشتگی حافظان امنیت از نوار مرز تا داخل شهرها هستیم که با جان و دل در جهت ایجاد امنیت به مردم خدمت می کنند و این خود مایه افتخار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت خوب انتظامی استان خود گواه خدمت رسانی است، اضافه کرد: شاهد اخلاق مداری، فداکاری و ایثار پلیس کردستان در ماموریت گوناگون در طول سال و همواره مدیون این زحمات هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha