۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85619601
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

انباری با بیش از ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف انباری با بیش از ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن پور یکشنبه در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در انباری در رشت رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به این امر طی تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای ماموران محرز شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از انبار مذکور هشت هزار و ۳۷۶ قلم انواع لوازم یدکی خودرو فاقد مجوز گمرکی کشف و با تشکیل پرونده متهم ۳۹ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حسن پور در پایان از شهروندان خواست که برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

پایان کار اخاذ مأمورنما در رشت

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک مأمور قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور پلیس و مجهز به تجهیزات نظامی قصد اخاذی از شهروندان در محدوده محله معلولین رشت را داشته و با توجه به ظن اهالی، از محل گریخته است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و با تلاش های بی وقفه و اقدامات فنی مأموران کلانتری ۱۱، متهم مورد نظر شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم دستگیر و یک دست کامل لباس نظامی از وی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از یک نفر از شهروندان اخاذی کرده و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله در بازجویی های صورت گرفته به قصد اخاذی از شهروندان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ روشن قلب در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه فوریت های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha