سفیر یمن در ایران: طوفان‌الاقصی اقدامی بزرگ برای احیای آرمان فلسطین بود

تهران-ایرنا- سفیر یمن در تهران با بیان اینکه ما به فلسطینیان می‌گوییم که در این مسیر در کنار شما خواهیم ماند، گفت: عملیات طوفان الاقصی تلاشی بزرگ برای احیا و زنده نگه داشتن آرمان فلسطین است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، ابراهیم‌ محمد الدیلمی سفیر یمن امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهارداشت: ما در این کنفرانس با کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام همبستگی می‌کنیم، ما می‌بینیم که ده‌ها هزار نفر از نوجوانان فلسطینی و لبنانی توسط رژیم صهیونیستی و حامیان آنها از جمله آمریکا شهید می‌شوند و این ننگ بزرگی برای مستکبران و کافران به حساب می‌آید که علیه این کودکان و نوجوانان این جنایات را مرتکب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما در اولین سالگرد هفتم اکتبر سال روز عملیات طوفان الاقصی هستیم گفت: این عملیات بزرگ مورد حمایت تمام جبهه مقاومت در منطقه است و تمام گروه‌های مقاومت در منطقه گفتند که فلسطینی‌ها در این عرصه تنها نیستند. این عملیات تلاشی بزرگ برای احیا و زنده نگه داشتن آرمان فلسطین است به خصوص در آن زمان که درها به این سمت بسته شده بود.

سفیر یمن در ایران تصریح کرد: در آن ایام برخی کشورها می‌خواستند با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کنند که با عملیات طوفان الاقصی این اتفاق نیفتاد. شهادت بزرگان مقاومت در منطقه از جمله شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و دیگران نه تنها منجر به توقف مقاومت نمی‌شود بلکه تا رسیدن به هدف نهایی این راه ادامه دارد.

الدیلمی تصریح کرد: به امید خدا ما تا آخر در این مسیر هستیم و به فلسطینیان می‌گوییم که ما در کنار شما خواهیم ماند، رژیم صهیونیستی در همه عرصه‌ها چه در غزه و چه در لبنان تلاش می‌کند تا با جنایت‌های خود مقاومت را متوقف کند، اما نمی‌تواند.

وی افزود: به برادران خود در جمهوری اسلامی ایران می‌گویم که ما قسم می‌خوریم به خداوند و خون‌های پاک شهدا که در این مسیر در کنار همه رزمندگان و مجاهدین مقاومت هستیم و تا تحقق پیروزی کامل به امید خدا در این مسیر هستیم و هدف نهایی ما ریشه کن کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

سفیر یمن در ایران در پایان خاطرنشان کرد: ما کشورهای جهان اسلام باید در میان خود متحد باشیم آنچنان که خداوند هم به ما گفته است «شما پیروز هستید و در این مسیر ثابت قدم باشید».

به گزارش ایرنا، هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بعدزاظهر امروز (دوشنبه) در محل سالن اجلاس سران آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha