برپایی جشنواره شهر کودکی در بوستان‌های تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: همزمان با هفته ملی کودک، جشنواره شهر کودکی در بوستان لاله و سایر بوستان‌های پایتخت برپا شد.

به گزارش ایرنا، مهدی امیری دوشنبه شب ۱۶ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از جشنواره شهر کودکی در بوستان لاله تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی برای کودکان این کلانشهر در نظر گرفته شده که برپایی این جشنواره یکی از این برنامه‌های ویژه کودکان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته ملی کودک فرصتی برای گرامیداشت حقوق کودکان و توجه به نیازهای آنان است در همین راستا اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با برنامه‌ریزی‌های خود، برنامه‌های متنوع و جذابی را برای این گروه از رده‌های سنی تدارک دیده است.

امیری درباره زمان برگزاری این جشنواره در پارک لاله تهران گفت: از ۱۴ تا ۲۰ مهر سال جاری روزانه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برنامه‌های ویژه کودکان اجرا می‌شود.

برپایی جشنواره شهر کودکی در بوستان‌های تهران

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: شعارهای هفته ملی کودک تحت عنوان «بازی و شادی حق همه کودکان است» و «کودکان بیشتر، زندگی بهتر و کودکان برکت زندگی‌اند» برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: این جشنواره با برپایی نزدیک به ۸۰ غرفه در حوزه‌های مختلف شامل هنر، سرگرمی، آموزش، سلامت و مشاوره برگزار می‌شود. در همین راستا این غرفه‌ها در بوستان لاله به ارائه فعالیت‌های آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان و خانواده‌ها می‌پردازند.

امیری با اشاره به پخش مستقیم برنامه‌های کودک در قالب این جشنواره در بوستان لاله افزود: برنامه‌های ویژه‌ای از محل پارک لاله به‌ صورت زنده از شبکه پویا پخش خواهد شد که شامل نمایش‌ها و فعالیت‌های متنوع برای کودکان است.

برپایی جشنواره شهر کودکی در بوستان‌های تهران

وی تاکید کرد: همزمان با برگزاری جلسه شورای شهر تهران که فردا برگزار می شود قرائت قرآن توسط قاری کودک در شورای اسلامی شهر پایتخت انجام می‌شود و به همین منظور از تعدادی از کودکان و نوجوانان برتر توسط اعضای شورای شهر تقدیر به عمل خواهد آمد.

هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha