۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85621160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و دانش بنیان درتامین تجهیزات پارس‌جنوبی

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هم‌اینک ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و ۲۰۰ شرکت تولیدی در حوزه‌های بازرگانی، پژوهشی و ساخت بار اولی‌ها به‌ منظور تامین قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجتمع همکاری دارد.

به گزارش ایرنا ، احمد باهوش روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدیران پالایشگاه‌های این مجمتع با استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌ها و سازندگان داخلی را اولویت نخست خود می‌دانند.

وی ادامه داد:برخی از این شرکت‌ها در قالب کنسرسیوم هستند که این مجتمع با آنها در زمینه‌های مختلف قرارداد دارد، ضمن آنکه با پارک‌های علم و فناوری که شامل چند مجموعه است نیز همکاری مستقیم دارد.

باهوش تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌ها و سازندگان ایرانی در حمایت از تولید مستمر و پایدار این مجموعه بزرگ گازی کشور و خاورمیانه ، کیفیت تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه را افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: باتوجه به اقدام‌های انجام‌شده در بخش تجهیزات دوار دانش فنی توربواکسپندرها و کلدباکس‌ها در این مجتمع که فناوری آن در اختیار پنج شرکت از کشورهای ژاپن، آمریکا، چین و چند کشور اروپایی بود، کامل بومی‌سازی شده است.

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۹۵ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز و راهبردی سراسر پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی بومی‌سازی شده است و انتظار داریم در سایه همکاری بسیار شایسته با سازندگان و شرکت‌های تولیدکننده داخلی این توان امسال ۱۰۰ درصدی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha