۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85629686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبدیل مجتمع گاز پارس جنوبی به برند و الگویی در صنعت کشور

بوشهر- ایرنا- مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: کارکنان و متخصصان توانمند و ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه اتحاد، پشتیبانی و خلاقیت نیروی انسانی به‌عنوان الگو و برندی مهم در صنعت کشور خوش درخشیده‌اند.

به گزارش ایرنا روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، روز چهارشنبه به نقل از محمدرضا جولایی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید این مجتمع گازی اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی و توانمندی کارکنان و متخصصان لایق و نوآور به جایگاه بسیار ارزشمندی رسیده و این دستاوردهای مهم نشان از زحمات شبانه‌روزی همه سربازان جبهه‌ اقتصادی در این مجموعه عظیم گازی است.

وی ادامه داد: همه‌ کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق ارزش‌های مهم باید اتحاد، پشتیبانی و نوآوری در کارها را پیاده‌سازی و جاری کنند و با یکدیگر رقابت داشته باشند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران افزود: پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی باید الگوهای مطلوب را پیاده‌سازی و فرایندها را روزآمد کنند و بهبود ببخشند تا بتوانند به جایگاهی والا دست یابند و در کنار تولید پایدار و ایمن، بهترین‌ها را به ثبت برسانند.

تبدیل مجتمع گاز پارس جنوبی به برند و الگویی در صنعت کشور

جولایی با اشاره به موضوع سقف حقوق کارکنان، گفت: از روز نخست آغاز به‌کار وزیر نفت و همه مدیران ارشد این وزارتخانه، با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تشکیل کارگروه موضوع سقف حقوق به‌صورت جدی در حال پیگیری است و خوشبختانه تاکنون نشست‌های خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و امید داریم در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوش در این حوزه باشیم.

وی افزود: از ظرفیت‌ها و تجربه‌های همه بزرگان این حوزه استفاده خواهیم کرد و در مسیر شکوفایی و عزت کشور با تمام توان گام برخواهیم داشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه تصریح کرد: مدیرعامل جدید با برنامه و نقشه راه بسیار خوبی سکان هدایت بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور را برعهده گرفته است و همه کارکنان و مدیران اکنون در سایه همدلی، کار گروهی و خرد جمعی برای پیاده‌سازی برنامه‌ها حرکت خواهند کرد.

جولایی با اشاره به شرایط بسیار حساس کشور یادآور شد: کشور اکنون وارد جنگ اقتصادی شده است و همه کارکنان باید به‌صورت شبانه‌روزی در همه واحدهای مختلف پالایشگاهی همصدا و همگام باشند تا بتوانیم از این مرحله مهم و حساس با موفقیت عبور کنیم.

سرپرست جدید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امروز مهمترین موضوع و اولویت نخست در این مجتمع تولید پایدار است که باید در سایه همدلی و کار جهادی با مشارکت همه کارکنان به ثبت برسد.

غلامعباس حسینی، افزود: امروز که افتخار هدایت مجتمع گاز پارس جنوبی را برعهده گرفته‌ام با تمام توان در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برخواهم داشت و در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی ها استفاده خواهم کرد.

وی یادآور شد: تولید پایدار و ایمن گاز، تعمیرات به موقع و کلیدی و همچنین رسیدگی و نگهداشت از تجهیزات مهم و راهبردی که از سرمایه‌های اصلی کشور هستند از اولویت‌های مهم این مجتمع بزرگ گازی کشور خواهند بود.

تبدیل مجتمع گاز پارس جنوبی به برند و الگویی در صنعت کشور

حسینی ادامه داد: کار کردن در مجتمع گاز پارس جنوبی نوعی عبادت و جهاد است و خداوند بزرگ را شگرگذار هستم که امروز این توفیق بزرگ نصیب اینجانب شده تا بتوانم در کنار خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی در جهاد اقتصادی کشور بهترین‌ها را به ثبت برسانیم.

مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: یکی از نعمت‌های بسیار ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی نیروی انسانی کارآمد، نوآور و خلاق است که در کشور و خاورمیانه سرآمد هستند و با بهره‌مندی از این نیروهای صادق و پای‌کار به حول قوه الهی شاهد دستاوردهای مهمی در آینده خواهیم بود.

در این آئین از زحمات احمد باهوش، مدیرعامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha