فرمانده انتظامی قشم: ۳۲۴ مورد تماس با سامانه ۱۹۷ ثبت شده است

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: ۳۲۴ مورد تماس تلفنی از ابتدای سال جاری تاکنون با سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ این فرماندهی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۲درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی اکبر مرادی روز سه شنبه در پنجمین روز از هفته فراجا در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: قشموندان می توانند تمام دیدگاه ها، نقطه نظرات، انتقادات، شکایات و پیشنهادهای خود از رفتار و عملکرد پلیس در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس را از طریق سامانه ۱۹۷ بیان کنند.

وی راه های ارتباطی جزیره نشینان برای بیان دیدگاه های خود از عملکرد پلیس را شماره تلفن ۱۹۷، اپلیکیشن «پلیس من» https://police-man.ir/ و ارتباط چهره به چهره مسوولان در یک روز هفته برشمرد.

فرمانده انتظامی قشم با اشاره به نظارت معتمدان محله ها به عنوان ناظران محله بر عملکرد ماموران انتظامی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸مورد گزارش در خصوص عملکرد پلیس ارایه شده که نسبت به سال گذشته ۹درصد کاهش داشته است.

سرهنگ مرادی تعداد مراجعه کنندگان حضوری برای ملاقات با مسوولان انتظامی این شهرستان مرزی را از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۳ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی قشم با اشاره به ۳۲۴ مورد برقراری ارتباط با این فرماندهی ادامه داد: از این تعداد تماس ۲۶۵مورد قابل رسیدگی بوده، ۳۴مورد ارتباطی با واحدهای انتظامی شهرستان نداشته و به واحدهای مرتبط راهنمایی شدند و ۲۵مورد پیام ها غیرقابل رسیدگی بوده است.

وی توضیح داد: از تماس های انجام شده در سال جاری ۳۸ مورد انتقاد، ۲۴۷مورد تقدیر و تشکر و ۳۹ مورد پیشنهاد و درخواست از عملکرد پلیس بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی قشم یادآور شد: بیشترین انتقادات مردم از پلیس در خصوص برخی کلانتری ها و پلیس راهور است.

۱۳ تا ۱۹ مهر ماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی پس از جنگ تحمیلی و ادغام شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی متولد و در سازماندهی نوین خود با درک درست از الزامات و دستیابی به سازمانی ورزیده، حرفه‌ ای و کارآمد با عبور از دشواری ها و پیچیدگی های متعارف دوره‌ باز تعریف خود در ساختار و نظام جدید نقش‌ آفرینی های موفق و تعیین کننده در عرصه‌ امنیت و نظم عمومی جامعه را مایه آرامش و افتخار آحاد ملت ایران قرار داد.

تلاش این فرماندهی در تولید امنیت، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌ های اخلاقی و هنجار های اجتماعی و به ویژه جلب مشارکت مردمی در این راستا، بیانگر سرافرازی این نیرو در بکارگیری هوشمندانه ظرفیت‌ های سخت افزاری و نرم افزاری و منابع انسانی در اجرای ماموریت‌های محوله بوده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha