مقام صهیونیست: شهرک‌نشینان زیر تهدید موشک‌های حزب‌الله به خانه باز نمی‌گردند

تهران-ایرنا- شهردار «کریات شمونه» به عنوان بزرگترین شهرک صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی با رد گفته های یک فرمانده ارشد صهیونیست تاکید کرد که شهرک نشینان زیر تهدید موشک های حزب الله به خانه خود باز نخواهند گشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «افیخای شتیرن» شهردار شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه گفت: در پی اظهارات دوشنبه شب فرمانده فرماندهی بخش شمالی (سرزمین های اشغالی) مبنی بر اینکه باید برای بازگشت به این شهرک بعد از تعطیلات عید آماده شویم، با وضوح و شفافیت می گویم «تا زمان پایان تهدیدات، هیچ کس به خانه خود بازنخواهد گشت.

همزمان با تداوم حملات ارتش رژیم صهونیستی به مناطقی از لبنان، ارتش این رژیم پنج منطقه در شمال فلسطین اشغالی را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

شهرک‌های صهیونیستی رأس الناقوره، شلومی، حنیتا، ادمیت و عرب العرامشه پنج منطقه‌ در الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی است که ارتش رژیم آنها را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به فرار از خانه‌های خود شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha