۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85621607
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هشت پروژه عمرانی در جاده کرج - چالوس تکمیل شد

۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85621607
هشت پروژه عمرانی در جاده کرج - چالوس تکمیل شد

کرج - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از تکمیل هشت پروژه عمرانی و ایمن سازی مسیر در جاده گردشگری کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش ایرنا، "علی زندی فر" روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی جاده کرج - چالوس افزود: امسال در مجموع ۲۳ پروژه عمرانی و ایمن سازی توسط راهداری البرز در این جاده در دست اقدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها ۲ هزارو۷۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی عمرانی اختصاص یافت که تاکنون هشت پروژه آنها به طور کامل اجرا شده است.

زندی فر اظهار کرد: ایمن سازی، رفع نقاط حادثه خیز و پیچ بری محدوده پامچال، تعمیر و مرمت تونل امیرکبیر، تعمیر و مرمت دیوارها و جان پناها، عملیات نصب توری سنگ ،احداث گالری خوزنکلا ،احداث آبروهای باکسی واریان و تکاوران ، تعمیر و مرمت سیستم روشنایی تونل امیرکبیر از جمله پروژه های عمرانی جاده کرج - چالوس است .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت : با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها شاهد افزایش ایمنی مسافران در این محور خواهیم بود .

وی تاکید کرد: تلاش ها بر این است تا تمام پروژه های این محور تا قبل از فصل زمستان تکمیل و بهره برداری شود.

جاده گردشگری کرج - چالوس به طول ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha