۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85621626
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قم در احساس امنیت بانوان رتبه اول کشور را کسب کرد

قم- ایرنا- فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ارتباط با احساس امنیت اخیرا یک نظر سنجی در معاونت اجتماعی فراجا انجام شد که طی آن، استان قم از دیدگاه مردم در این زمینه رتبه دوم در کشور را دارد و البته در احساس امنیت بانوان رتبه اول کشوری را در نیمه نخست امسال کسب کرده ایم.

سردار محمد رضا میرحیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: در استان قم به برکت حضرت معصومه(س)، مراکز علمی، دانشگاهی و حوزه علمیه انتظار این است مردمی مومن و متدین و معتقد به اصول امنیت مطلوب داشته باشیم و خوشبختانه همین گونه است.

وی ابراز کرد: از دیدگاه پلیس نقش اصلی در ایجاد امنیت را مردم دارند و متولی امنیت عمومی در قانون پلیس است و وظایف نیروی انتظامی برقرای امنیت و نظم در جامعه است.

وی بیان کرد: باید از رسانه ها در انتشار اخبار پلیس و ارتقای سطح امنیت استان تقدیر کرد و تاثیر مراکز علمی چون دانشگاه ها و حوزه و آموزش و پرورش بسیار زیاد است و این نهادها باید با معاونت فرهنگی و اجتماعی ما همکاری بیشتری داشته باشند تا امنیت پایدار و مطلوب را در استان داشته باشیم.

قم در احساس امنیت بانوان رتبه اول کشور را کسب کرد

قم در آمار قتل رتبه آخر کشور را دارد

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به این که در این استان در ارتباط با قتل استان سی و یکم کشور است گفت: این آمار برای سال گذشته است و امسال وضعیت بهتری با 51 درصد کاهش آمار قتل داریم و عدد آن به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد.

وی ادامه داد: در زمینه کاهش آمار قتل از رسانه ها ، صدا و سیما، اساتید حوزه و دانشگاه که در این رابطه ورود جدی تری داشتند تشکر می کنیم و البته آمار شرارت و نزاع و هم چنین قتل مدیریت شد و در آمار نزاع نیز درصد خوبی کاهش داشتیم.

میرحیدری افزود: از مردم نیز باید تقدیر کرد و اگر همکاری و توجه مردم نباشد، نمی توانیم موفق شویم و در همه ابعاد و زوایا توجه و عنایت مردم و همکاری مردم با فرزندان خود در حوزه پلیس به نحوه شایسته ای دنبال می شود و سعی داریم با قوت بیشتری در دفاع از حق و حقوق آن ها ایفای نقش کرده و رسالت خود را انجام دهیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha