نوجوان شگفتی‌ساز تنیس روی میز: برد برابر قهرمان جهان برایم باورنکردنی بود

تهران- ایرنا- نوجوان شگفتی‌ساز تنیس روی میز ایران گفت: امروز یک بازی خیلی هیجان‌انگیز داشتم و برد مقابل نفر اول جهان برایم باورنکردنی بود.

به گزارش ایرنا، بنیامین فرجی پس از تاریخ‌سازی و برد قهرمان تنیس روی میز جهان، اظهار داشت: امروز یک بازی خیلی هیجان‌انگیز داشتم و باورنکردنی بود. این برد مقابل نفر اول جهان که طلای المپیک پاریس را هم داشت که خیلی باعث افتخارم بود.

وی ادامه داد: از هم تیمی‌هایم و جمیل لطف الله نسبی مربی خودم خیلی تشکر می‌کنم. بچه‌ها برای بازی من سنگ تمام گذاشتند و خیلی روحیه به من دادند. این برد برابر قهرمان جهان به من هم روحیه داد تا بتوانم راهی که در پیش دارم با اشتیاق بیشتر دنبال کنم امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم و بهترین نتایج را در مسابقات بعدی کسب کنم.

بنیامین فرجی نفر اول نوجوانان دنیا در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف وانگ چوکین نفر اول بزرگسالان جهان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف عنواندار را شکست داد. وانگ چوکین دارنده مدال طلای میکس دوبل المپیک ۲۰۲۴ پاریس و دارنده مدال طلای تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و هم اکنون رتبه یک رنکینگ برترین پینگ‌پنگ‌بازان دنیا را در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha