۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85622971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه اقتصادی زنجان در گرو حمایت از واحدهای صنعتی است

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توسعه اقتصادی استان در گرو حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در این زمینه و برای تحقق شعار سال عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در نشست با جمعی از مدیران و صنعتگران استان، افزود: از مشکلات واحدهای صنعتی نساجی استان تامین مواد اولیه است که انتظار می رود، مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولی امر جهت تامین زمین و منابع آبی برای کشت پنبه به عنوان ماده اولیه مورد نیاز آنها همکاری کنند .

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در حوزه صنعت نساجی از استان‌های برتر و پیشرو در کشور است، افزود: تامین زمین برای کشت پنبه برای تامین مواد اولیه واحدهای نساجی استان با حمایت دستگاه‌های اجرایی و متولی امر محقق خواهد شد که این اقدام مصداق بارز حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی اظهار داشت: نگاه حمایتی مدیران دستگاههای اجرایی به واحدهای تولیدی در راستای رفع موانع و حمایت از سرمایه‌گذاران ضروری است.

فرجی برحق با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه صنعت ضروی است، گفت: پارک علم و فناوری در راستای انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی در حوزه صنعت به ویژه حوزه نساجی واحدهای صنعتی را یاری کند .

وی در ادامه با بیان اینکه زنجان در حوزه گردشگری ظرفیت بسیار بالایی دارد، گفت: حمایت از سرمایه‌گذار برای جذب گردشگر در استان نیازمند همکاری همه جانبه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha