۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبر: 85622220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۶۰۰میلیارد ریال اعتبار به شبکه فاضلاب کازرون

شیراز - ایرنا -رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان کازرون گفت: با اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه فاضلاب کازرون اجرایی شدن ۹۵درصد طرح سه منطقه در این شهرستان که از نظر بهداشتی با مشکل مواجه بودند در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

عباس صمیمی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آب شرب شهر کازرون از ۱۸ حلقه چاه تأمین می‌شود که ۳۰درصد آن هم از آب چشمه ساسان است.

ریس آبفای شهرستان کازرون ادامه داد: با توجه به بارندگی کم، تنش آبی در فصل زمستان و پایین آمدن دبی آب چشمه ساسان، حفر سه حلقه چاه با اعتباری افزون بر ۳۰۰میلیارد ریال دردست اجرا است.

صمیمی اضافه کرد: با پیگیری نماینده مردم کازرون و کوهچنار مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی در بخش آبفای کازرون مصوب شده که با تخصیص این مبلغ مشکل کم آبی چند روستای بخش جره، بالاده و بخش خشت برطرف خواهد شد.

رییس آبفای شهرستان کازرون با بیان اینکه ۸۳هزار مشترک شهری و روستایی از خدمات این اداره برخوردار می‌شوند، گفت: حدود ۱۰۰ کیلومتر شبکه آب شهری در کازرون قدیمی و فرسوده شده که نیاز به اصلاح دارد؛ این در حالیست که در سال جاری با اعتباری افزون بر هشتاد میلیارد ریال، ۱۰ کیلومتر اصلاح شبکه در شهر انجام شده است.

کازرون در ۱۴۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha