اسرائیل شکست خورده خط مقدم جبهه مقاومت است

تبریز-ایرنا- مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» معجزه‌ پیروزی مقاومت است، گفت: رژیم اشغالگر قدس شکست خورده کامل خط مقدم جبهه مقاومت است و همه کارشناسان بر آن اذعان دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از ایثارگران دانشگاه تبریز، افزود: در جریان عملیات طوفان الاقصی رزمندگان شجاع و دلاور مقاومت توانستند وارد محور مستحکم رژیم اشغالگر قدس شوند و امروز شاهد هستیم که رزمندگان مقاومت در تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین حضور دارند و این موضوعی است که تا چند ماه قبل کسی تصورش را نمی کرد.

وی اظهارکرد: ارتش رژیم صهیونی شکست فاحشی را در هفتم اکتبر متحمل شد و در واقع گنبد آهنین آنها از بین رفت، به طوریکه طی آن حدود ۳۵۰ اسرائیلی اسیر شدند که شکست بزرگی برای ارتش اسرائیل محسوب می‌شود و امروز در اثر ناتوانی این ارتش، مردم در پناهگاه‌ها ساکن شده‌اند.

نجفقلی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای مقاومت، یادآور شد: شهید عماد مغنیه در زمان حیات خویش می‎‌گفت که نفوذ به عمق رژیم صهیونیستی بسیار دشوار است و به رغم انجام عملیات‌های مختلف این کار ممکن نبود و حتی رژیم اشغالگر قدس نیز تا قبل از عملیات طوفان الاقصی تصور نمی‌کرد روزی خط مقدم جبهه شکسته شود.

وی با بیان اینکه عملیات‌های وعده‌ صادق یک و ۲ هیمنه‌ پوشالی دشمن را شکست و اسرائیلی را که یک روز در دنیا نعره می‌زد به یک موش ترسو تبدیل کرد، ادامه داد: ارتش رژیم غاصب صهیونستی هرگز جرأت حمله‌ زمینی را ندارد و تنها به وسیله‌ هواپیماهای آمریکایی مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان را بمباران می‌کند.

نجفقلی‌ زاده به تجمعات میلیونی مردم اروپا و آمریکا علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و با بیان اینکه این اعتراضات به هیچ عنوان قابل کتمان نیست، گفت: به دلیل خود فروختگی سران کشورهای عربی انسجام لازم برای مقابله با رژیم صهیونیستی شکل نمی‌گیرد.

وی با انتقاد از سیاست‌های تعدادی از کشورهای منطقه، از اینکه این ممالک اسلامی دو دستی تقدیم رژیم اشغالگر قدس شده اند، ابراز تاسف کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه آمریکا با همه‌ توان قصد متحد کردن کشورهای جهان به نفع اسرائیل را داشت، افزود: اما دیگر ناتویی وجود ندارد که از اسرائیل حمایت کند و به همین دلیل است که تصور می‌کنند با ترور شهید نصرالله می‌توانند حرکت حزب الله را متوقف کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه آمریکا با همه‌ توان قصد متحد کردن کشورهای جهان به نفع اسرائیل را داشت، افزود: اما دیگر ناتویی وجود ندارد که از اسرائیل حمایت کند و به همین دلیل است که تصور می‌کنند با ترور شهید نصرالله می‌توانند حرکت حزب الله را متوقف کنند.

نجفقلی زاده نوع ساختار فرماندهی حزب الله و مقاومت را افقی اعلام و یادآور شد: بر همین اساس اگر فرماندهی شهید شود جای او را یک فرمانده دیگر خواهد گرفت.

وی نقش اساتید دانشگاه در جهاد تبیین را بسیار مهم و تعین کننده خواند و گفت: هدف آمریکا ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است و این کار در حالی انجام می‌ شود که شیعیان در غزه از سنی‌ها دفاع می‌کنند و سنی‌ها نیز در اقلیم کردستان مقابل نیروهای مسلح این اقلیم ایستادگی می‌کنند و این مسایل باید در دانشگاه ها تبیین و تشریح شود.

نجفقلی‌زاده با بیان اینکه سیاست آمریکا اداره‌ گروه‌های تروریستی است و این کشور در سراسر دنیا سلاح‌های خود را دپو کرده است، اظهار کرد: امروز شاهد تکرار حرکت‌های شهید دکتر چمران در جنوب لبنان هستیم و یاد و خاطره‌ شهید حسن طهرانی مقدم نیز دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است و اگر سید حسن نصرالله شهید شد، نصرت الهی همچنان پابرجاست و از آرمان‌های اسلام محافظت می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات ناجوانمردانه‌ دشمنان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، گفت: با وجود همه‌ این جنایت‌های دشمن، حتی یک وجب خاک را به دشمن ندادیم و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند ما در جنگ تحمیلی ابهت ابر قدرت‌ها را شکستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha