امام جمعه اهل سنت تایباد: نمازجمعه نصر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد

تایباد- ایرنا- امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: خطبه های مقام معظم رهبری در نمازجمعه نصر و حضور پرشور مردم در این میعادگاه امن نقشه های شوم دشمنان ایران را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، مولوی غلام نبی توکلی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری تایباد افزود: شرکت باشکوه اقشار مختلف جای جای ایران اسلامی در نمازجمعه نصر که در اوج تهدیدات پوچ اسراییل توسط مقام معظم رهبری اقامه شد یک بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

او اظهار کرد: اسراییل و حامیانش به دنبال از بین بردن جهان اسلام هستند و با جنگ افروزی و ریختن خون هزاران مرد، زن و کودک بیگناه از خود چهره ای منفور به جای گذاشته اند.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: در این برهه حساس همه اقوام و مذاهب باید با وحدت، انسجام و یکدلی به دنبال خنثی سازی ترفندهای شوم دشمنان باشند.

توکلی افزود: انجام موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق ۲ علاوه بر خوشحالی مردم ایران اسلامی، دل امت اسلام به ویژه مردم مظلوم غزه و لبنان را شاد کرد در حالی که این قسمتی از توان و آمادگی نیروهای مسلح ایران بود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با این عملیات موفقیت‌آمیز، اقتدار و توانمندی دفاعی و نظامی خویش را به همه بدخواهان خود نشان داد و آن را به رخ استکبار جهانی کشاند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد نیز در ادامه گفت: سکونت اتباع مجاز و غیرمجاز در شهرستان مرزی تایباد ممنوع است و مالکان اجازه اجاره دادن و یا فروش واحدهای مسکونی خود را به اتباع افغانستانی ندارند.

حجت صدیقی افزود: حضور اندک اتباع افغانستانی در خطه مرزی تایباد، افزایش اجاره بها، کمبود آرد، نان و برخی از مشکلات دیگری را برای ساکنان این منطقه رقم زده است.

وی ادامه داد: در این راستا و با هدف شناسایی مشاوران املاک متخلف در تایباد و تشدید نظارت‌ها، بازرسی و گشت‌های مشترک در حال انجام است و درصورت مشاهده هرگونه تخلف با مالکان و واحدهای صنفی مشاور املاک برخورد خواهد شد.

فرماندار تایباد هم در ادامه نشست شورای اداری تایباد گفت: هیمنه دروغین استکبار جهانی و در راس آن‌ها اسراییل جنایتکار در عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان شکسته شد.

مهدی شیردل افزود: سربازان این نظام و انقلاب نشان دادند با پیروی از منویات مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد دشمن به آب و خاک این کشور تجاوز کنند.

وی ادامه داد: امروز و در این بازه زمانی حساس همه مردم آزادیخواه جهان اسلام منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha