بازگشایی گذر محله می‌نابی تهران پس از ١۵ سال

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۵ از بازگشایی گذر شهید محمود واسعی در محله می‌نابی پس از ١۵ سال با رفع معارضین محلی خبر داد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۱۵، محمدعلی الفت‌پور روز چهارشنبه با اشاره به بازگشایی گذر شهید محمود واسعی در محله می‌نابی اظهار کرد: این گذر پس از ١۵ سال با رفع کامل معارضین آزادسازی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: این گذر با تلاش و پیگیری‌های مدیریت شهری و سازمان نوسازی شهر تهران و در راستای تامین زیرساخت‌های بافت فرسوده محلات اتابک و می‌نابی انجام شد.

به گفته وی، عرض گذر قبل از اجرای طرح ٣ متر بوده و امکان تردد وسایل نقلیه وجود نداشت که پس از انجام رفع معارض ملکی (به مساحت ٤٧ مترمربع) و اجرای طرح به ١٢ متر افزایش یافت.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه در خصوص طرح‌های بازآفرینی نقاط ناکارآمد شهری و نوسازی بافت فرسوده محلات، ادامه داد: با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و بهبود خدمات‌رسانی، پروژه‌های نوسازی بافت‌های فرسوده این منطقه با جدیت و اهتمام ویژه دنبال خواهد شد.

الفت‌پور به اهمیت مشارکت شهروندان در تسریع روند نوسازی بافت‌های فرسوده محلات اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری جلسات مشورتی و نظرسنجی از مردم، نیازها و خواسته‌های آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: نوسازی بافت‌های فرسوده به ما این امکان را می‌دهد تا در مواقع بحران‌های احتمالی، خدمات‌رسانی بهتری ارائه دهیم و ایمنی شهروندان را افزایش دهیم.

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از محلات دارای بافت فرسوده و پروژه‌های شهرسازی شامل مقبره الشهدای آستان مقدس سید ملک خاتون (س)، خیابان شهید سجادی، مسجد حجت، چند کارگاه ساختمانی، پروژه ٤٠٠ دستگاه (ارغوان، طوبی)، پروژه شهرک گل‌ها، امام رضا (ع)، گذر واسعی ضمن گفت وگو با شهروندان ساکن محلات ناحیه یک، از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مطالبات آنان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha