تربیت دانشجویان کارآفرین از برنامه‌های دانشگاه علمی‌کاربردی است

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران (غرب) گفت: تربیت دانشجویان خودباور و کارآفرین از برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران (غرب)، سید محمدحسن پیش بین امروز (چهارشنبه) در نشستی به مناسبت ۱۸ مهرماه سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص اهداف و برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: این دانشگاه یک دانشگاه مهارت آفرین و آموزش‌های ارائه شده در آن، مبتنی بر دانش کاربردی است. در این آموزش ها باید از مولفه‌هایی چون تناسب برنامه های درسی و تجهیزات تخصصی استفاده کرد.


وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با ۵۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو ، ۵۲ مرکز آموزشی، ۱۲۹ رشته در مقطع کاردانی و ۱۰۴ در مقطع کارشناسی با رسالت تربیت نیروی ماهر و متخصص و با درک اهمیت کار، مهارت‌آموزی و کارآفرینی در نظام آموزش عالی همچنین توجه به معارف قرآن و عترت و منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به عنوان دانشگاه مهارت آفرین علم را با عمل و تئوری را با کاربرد پیوند زده به جنگ بیکاری شتافته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران (غرب) خاطرنشان کرد: تدوین طرح آباد و تضمین اشتغال تدوین ۱۲۵ عنوان رشته جدید، تدوین طرح آباد یا طرح ملی آموزش برای اشتغال دانش آموختگان و صلاحیت حرفه ای از دیگر برنامه های مهم این دانشگاه است.


وی در پایان این نشست گفت: همه دست اندکاران نظام آموزش عالی علمی کاربردی با تمام توان تلاش می کنند تا دانش آموختگانی در حوزه های شغلی متنوع و در چرخه اجرایی کشور با اثربخشی زیاد تربیت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha