لیگ دسته اول فوتبال/ فجر سپاسی حمله کرد، پیکان تهران گل زد + فیلم
بازی فجر و پیکان

شیراز- ایرنا- تیم فجرشهید سپاسی شیراز در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور با وجود برتری نسبی مقابل پیکان و طراحی حملات فراوان روی دروازه این تیم با ۲ گل از میزبان خود شکست خورد و صدر جدول را تقدیم مهمان تهرانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و تیم میزبان در روزی که شایسته کسب امتیار بود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پیکان شد و جای خود را در صدر جدول به این تیم داد.

دیدار این ۲ تیم که تا پیش از این بازی در رده اول و سوم جدول جای داشتند از حساسیت زیادی به ویژه برای فجر صدر جدولی برخوردار بود.

گل زود هنگام پیکان، غافگیری فجری‌ها

یک دقیقه پس از آغاز بازی، تیم پیکان به گل رسید. دراین لحظه عبدالکریم اسلامی توپی را به رضا رضایی سپرد و مهاجم فرصت‌طلب پیکان با ضربه بغل پا دروازه میزبان را باز و فجری‌ها را غافگیر کرد.

شاگردان پیروز قربانی سرمربی تیم فجر که انتظار این گل زود هنگام را نداشتند، در ادامه نبض بازی را در دست گرفتند و در آن سوی میدان هم شاگردان امید روانخواه سرمربی پیکان که خیلی زود به خواسته خود رسیدند، چشم به ضد حمله داشتند که با این روش و با دادن پاس‌های تک ضرب از کناره‌ها نوسط اسلامی به گل دوم هم رسیدند.

فشار زیاد فجری‌ها موجب شد پیکان در زمین خود عقب بنشنید که کم دقتی مهاجمان فجر و درخشش حسین شهریاری دروازه بان پیکان، مانع به‌گل رسیدن تیم فجرشهید سپاسی شد.

دقیقه ۱۴ علی نجفی بازیکن تیم فجر در عرض حرکت کرد که ضربه اش با جاگیری خوب دروازه‌بان پیکان دفع شد.

لیگ دسته اول فوتبال/ فجر سپاسی حمله کرد، پیکان تهران گل زد + فیلم
عنوان

سنگربان پیکان ناجی تیمش شد

در ادامه حملات تیم فجر در دقیقه ۲۳ علی نبی زاده هافبک این تیم با شلیکی سنگین از فاصله ۲۵ متری دروازه بان تیم پیکان را به واکنش داشت و توپ را از گوشه دروازه با یک پرواز بلند به کرنر فرستادتا فجری‌ها به گل نرسند.

گل دوم و زیبای پیکان

در حالی که فجری‌ها بر بازی مسلط بودند در یک ضد حمله در دقیقه ۲۹ باز هم روی پاس اسلامی، توپ به سامان نریمان جهان رسید و این بازیکن هم با ضربه زیبا از پشت محوطه ۱۸ قدم توپ را به گوشه دروازه تیم فجر فرستاد تا میزبان بار دیگر غافگیر و کارشان سخت‌تر شود.

در ادامه نیمه دوم هر چند بازی در اختیار تیم میزبان بود اما نتوانستند به گل برسند و با همان ۲ گل خورده به رختکن رفتند.

بازی یک طرفه فجری‌ها در نیمه دوم

فجری‌ها که انتظار باخت ۲ بر صفر در نیمه نخست را نداشتند، در نیمه دوم در زمین تیم پیکان خیمه زدند طوری که دروازه بان تیم فجر تا نیمه زمین خودی پیش آمد و به بازیسازی پرداخت.

تیم پیکان هم که بار خود را در نیمه اول بسته بود به بازی تدافعی روی آورد تا اندوخته مناسب خود را حفظ کند که در این راه موفق نشان دادند.

تله آفساید گیری

از دیگر روشی که تیم پیکان با توجه حملات بی امان فجری‌ها برای این دیدار استفاده کردند، گذاشتن مهاجمان تیم فجر در تله آفساید بود که با هماهنگی این روش را پیاده کردند و بیش از هفت بار مهاجمان فجررا در آفساید گذاشتند

دقیقه ۵۷ فرصت خوبی برای فجری‌ها به وجود آمد اما امیری نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۶۳ ضربه سر شیرزادی بازیکن تیم فجر با اختلاف اندک از روی دروازه پیکان به بیرون رفت تا بخت و اقبال هم از تیم فجر رویگردان باشد.

دقیقه ۶۸ ضربه بازیکن تیم فجر را دروازه تیم پیکان در دو ضرب مهار کرد تا بهترین بازیکن تیمش در این میدان باشد و در نهایت هم این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پیکان پایان یافت و این تیم جای فجر را در صدر جدول گرفت.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha