۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85623212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: بخشی‌نگری، مانع حل مسائل اجتماعی خوزستان است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: بخشی‌نگری برخی دستگاه‌های استان باعث کم‌شدن مطالعه و پژوهش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اتکای دستگاه‌ها به ارائه عملکرد است که به بیشترشدن آسیب‌اجتماعی در جامعه منجر می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت خانواده در سرسرای اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: باید مسائلی همچون اعتیاد، افزایش طلاق و یا افزایش تعداد زندانیان استان توسط دستگاه‌های متولی کنترل شوند.

وی ادامه داد: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی باید راهکار علمی ارائه شود و دانشگاهیان و رسانه ها و انجمن ها باید برای حل مسائل اجتماعی راهکارهای علمی ارائه دهند.

حسینی محراب مساجد را مکان بسیار مناسبی برای آموزش مهارت های زندگی و کاهش آسیب اجتماعی دانست و ادامه داد: اگر کارهای فرهنگی و دینی از مدارس آغاز نشوند دانش آموزان ممکن است در خطر اقدام به آسیب‌های اجتماعی قرار گیرند.

استاندار خوزستان افزود: باید به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که افراد موفق سایر افراد و اطرافیان خود را نیز هدایت کنند و نوعی شبکه سازی در جامعه برای گسترش رفتار مناسب ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام معاون دادگستری خوزستان ۱۰ آسیب اجتماعی شاخص کشور در استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha