۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳
کد خبر: 85623252
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز به کار کرد

۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳
کد خبر: 85623252
سه نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد- ایرنا- هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، ششمین نمایشگاه تخصصی مادر و کودک و پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، قهوه و ماشین آلات عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در آیین افتتاح این سه نمایشگاه به خبرنگاران گفت: این سه نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

فرزین سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه ورزش شامل کف پوش و چمن ، دستگاه‌های بدنسازی ، پیش‌نیاز باشگاه‌ها، میز بیلیارد، اتوماسیون و نرم افزار باشگاه‌ها، دستگاه‌های ورزش خانگی، تغذیه ورزشکاران و لباس و تجهیزات ورزشی است.

وی اظهار کرد: همچنین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی شامل ملزومات سیسمونی ، انواع اسباب بازی، پوشاک، سرویس اتاق کودک و نوجوان و لوازم آموزش و بازی کودکان و نوجوانان است.

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد بیان کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه چای ، قهوه ، شیرینی‌ نیز شامل دستگاه اسپرسو ساز،ماشین‌آلات بسته بندی ،ماشین آلات نانوایی، ماشین آلات قنادی، اتحادیه های مرتبط، تولید پک‌های بسته بندی و آسیاب قهوه است.

سلطانی خاطرنشان کرد: هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی و ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی به وسعت ۶ هزار متر مربع و در سالن های فردوسی و مفاخر با مشارکت ۱۰۰ شرکت کننده برگزار می‌شود که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۵۰ شرکت وتعداد مشارکت کنندگان خارج از استان نیز ۵۰ شرکت از تهران،همدان، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات وکالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات نیز گفت: این نمایشگاه در محیطی به وسعت هزار و ۷۵۲ متر مربع و در سالن عطار با مجموع ۴۰ شرکت برگزار می‌شود که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۱۳ شرکت و تعداد غرفه های خارج از استان نیز ۲۷ شرکت از خوزستان، تهران،آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان و یزد است.

وی درخصوص برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی تصریح کرد: رویدادهای ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدو رویدادهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین از برنامه های جنبی و رویدادهای پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای ، مواد اولیه و ماشین آلات می توان به همایش ، سمینار و کارگاه آموزشی لاته آرت در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه و ورکشاپ تخصصی کاست کنترل، طراحی و مهندسی منو در ۱۸ و ۱۹ مهرماه اشاره کرد.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها تا ۲۱مهر ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این سه نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha