۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85623278
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر چهار وزن لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در رشت مشخص شدند

رشت - ایرنا - مرحله نخست لیگ وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت, شامگاه چهارشنبه با معرفی نفرات برتر چهار وزن در رشت پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، احمدرضا غالبی از تیم عقاب نیروی هوایی مقام نخست را کسب کرد و در رده سنی بزرگسالان نیز محمد چاپاش از تیم مناطق نفت خیز اول شد.

در دسته ۶۱ کیلوگرم رده سنی جوانان، شایان احمدنژاد از تیم مناطق نفت خیز جنوب اول شد و در رده سنی بزرگسالان این وزن حسین رستمی از نیروی زمینی به مقام قهرمانی رسید.

در پایان رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم رده سنی جوانان مقام قهرمانی به محراب دواسری از تیم ملی حفاری رسید و در رده سنی بزرگسالان حافظ قشقایی از مناطق نفت خیز جنوب عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

همچنین در دسته ۷۳ کیلوگرم و در رده سنی جوانان، محمدجواد بخشی از فولاد درخشان گیلان و در رده سنی بزرگسالان کیمنش پیری از تیم نیروی زمینی قهرمانی شدند.

مرحله نخست رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه با حضور حدود ۱۰۰ وزنه‌بردار در قالب هفت تیم از استانهای کشور در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت آغاز شد.

در این دوره از مسابقات و در رده سنی جوانان، تیمهای وزنه برداری مناطق نفت خیز، ملی حفاری،, عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد درخشان گیلان و مهرگان بهنام فارس و در رده سنی بزرگسالان، تیم‌های ملی حفاری، مناطق نفت خیز، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش و فولاد درخشان گیلان حضور دارند.

وزنه برداران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در اوزان ۵۵، ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با هم به رقابت می پردازند.

رقابت‌های وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور به مدت سه روز در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه دارد.

مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور در سه مرحله برگزار می شود که استان گیلان میزبان نخستین دوره این رقابت‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha