۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85624353
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سطح کیفی لیگ وزنه برداری بسیار بالاست

رشت - ایرنا - مسئول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به حضور ملی پوشان در مرحله نخست لیگ برتر وززنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور، سطح کیفی این رقابتها بسیار بالاست.

محسن جلیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با فدراسیون و مربیان تیم ملی، وزنه برداران ملی پوش دراختیار باشگاههای خود قرار گرفتند تا در لیگ برتر در رشت حضور یابند.

وی افزود: وزنه برداران رکوردهای خوبی را در هر ۲ بخش جوانان و بزرگسالان ثبت کردند و حتی چند رکورد کشوری نیز ارتقا یافت که البته به دلیل اینکه مسابقات لیگ است، این رکوردها ثبت نخواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه آذرماه رقابتهای وزنه برداری بزرگسالان جهان در بحرین برگزار می شود، لیگ برتر یک محک مناسب برای ملی پوشان است تا سطح آمادگی خود را ارزیابی کنند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری اضافه کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان ۱۴ آذر در بحرین و رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا اواخر آذرماه در قطر برگزار می شود که امیدواریم ملی پوشان ما در هر ۲ مسابقه با قدرت ظاهر شده و عناوین شایسته ای کسب کنند.

جلیلی به لیگ برتر کشور نیز اشاره و بیان کرد: هفته نخست این مسابقات به میزبانی تیم فولاد درخشان گیلان در رشت برگزار شد، ضمن اینکه هفته دوم اواخر دی ماه و هفته پایانی نیز دهه سوم بهمن ماه امسال برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: ما تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا در رقابتهای سال آینده تعداد تیمهای بیشتری در لیگ برتر بزرگسالان حضور یابند، البته در لیگ برتر جوانان تعداد تیمهای شرکت کننده راضی کننده است اما امیدواریم این تعداد برای سال آینده هم افزایش یابد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری به لیگ بانوان نیز اشاره و اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری دومین دوره لیگ برتر وزنه برداری بانوان باشگاههای کشور در حال انجام است و همانند سال گذشته در ۲ مرحله انجام می شود.

جلیلی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری بانوان باشگاههای کشور اواخر آبان ماه و هفته پایانی اوایل بهمن ماه انجام می شود که میزبانی این ۲ مرحله از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مرحله نخست رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه با حضور حدود ۱۰۰ وزنه‌بردار در قالب هفت تیم از استانهای کشور در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت آغاز شد.

در این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان تیمهای وزنه برداری مناطق نفت خیز، ملی حفاری، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد درخشان گیلان و مهرگان بهنام فارس و در رده سنی بزرگسالان هم تیم‌های ملی حفاری، مناطق نفت خیز، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش و فولاد درخشان گیلان حضور دارند.

رقابت‌های وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور عصر امروز در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت پایان می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha